Jako dostawca wysokiej jakości materacy dla e-commerce masz wyjątkową okazję, aby się wyróżnić. Możesz przyciągnąć zmęczonych kupujących, którzy są zmęczeni liczeniem owiec i zamienić ich w szalonych fanów, abyś mógł zacząć liczyć pieniądze.
Oto kilka najlepszych sposobów sprzedaży materacy w Internecie, z których powinieneś zacząć korzystać już teraz. Istnieje niezliczona liczba sposobów, aby ustawić swój sklep internetowy pod kątem sprzedaży materacy, ale spójrzmy na kilka kluczowych sposobów, aby wyprzedzić konkurencję, w tym:
- Poznaj swoją konkurencję
-Oferuje wyjątkową propozycję wartości
-Dopasowanie marketingu do idealnego klienta
-Tworzenie obecności społecznościowej w celu nawiązania kontaktu z klientami
-Zachęcanie do zakupów nowych i obecnych klientów
-Oferowanie alternatywnych metod płatności zapewniających elastyczność
Poznaj swoją konkurencję.
Tak, powinieneś skupić się na swojej marce, ale porzuć złudzenia. Skuteczne badanie konkurencji może pomóc Twojemu internetowemu sklepowi z materacami w wygenerowaniu nowych pomysłów i wykorzystaniu słabości rywala.
Sprawdź ich obecność w Internecie, przejdź do ich sklepów stacjonarnych, zarejestruj się, aby otrzymywać listy e-mailowe. Wykonaj pracę, aby dowiedzieć się, co lubią ich klienci i gdzie firma nie spełnia wymagań. Może to być tak proste, jak nawiązanie kontaktu z kluczowym dyrektorem na LinkedIn i przejrzenie chęci rozwoju firmy.
Zaoferuj wyjątkową propozycję.
Co wyróżnia Twoją firmę? Marka skierowana bezpośrednio do konsumentów powinna znaleźć sposób na wyróżnienie się, odwołując się do przyjemności i podkreślając swoje relacje produkcyjne np. z wielopokoleniowymi firmami rodzinnymi.
Podkreśl, co oferujesz, czego nie oferują inni sprzedawcy materacy online. Jakich materiałów używasz? Skąd pochodzą Twoje materace 140×200 do spania? Jaki proces zapewnia jakość? Jakie organizacje charytatywne lub inicjatywy wspierasz? Ludzie porównują dziesiątki sklepów online – musisz zaskoczyć ich powodem, dla którego przestają szukać i zdecydują się na Ciebie.
Dopasuj marketing do idealnych klientów.
Wyobraź sobie swoich idealnych klientów. Utwórz złożony awatar i trzymaj go na czele każdej podejmowanej decyzji marketingowej. Jeśli koncentrujesz się na nowożeńcach, kupujących po raz pierwszy w domu lub studentach, zwróć uwagę na to, na czym im zależy i dowiedz się, gdzie spędzają czas, aby móc stworzyć swój przekaz.
Dołącz do społeczności.
Wejdź do mediów społecznościowych i codziennie angażuj swoich obserwujących. Pamiętasz swoich idealnych klientów? Zrekrutuj ich na ambasadorów marki, którzy pomogą rozpowszechniać informacje o Twoich materacach. Skonfiguruj obszar w swojej witrynie do recenzji klientów i nawiąż kontakt z recenzentami.
Daj zachęty.
Czy oferujesz wolny od ryzyka okres próbny swojego produktu? Czy do materaca jest dołączony bezpłatny zestaw pościeli, specjalnie zaprojektowany, aby pasował do materacy? Zastanów się, co możesz zaoferować nowym i obecnym klientom, aby byli podekscytowani zakupem Twoich materacy.