Widget smart callback na Twojej stronie biznesowej – czy pomaga w pozyskiwaniu klientów?

pexels-photo-1059111

Jeśli prowadzisz własny biznes, musisz zadbać o wszystkie możliwości , jakie mogą przynieść Tobie nowych klientów. Jedną z nich jest dobrze wykonana strona internetowa, która dla wielu klientów będzie pierwsza formą styczności z firmą i jej ofertą. Dawno jednak minęły czasy, gdy wystarczyło podać dane kontaktowe i czekać, aż klienci sami będą dzwonić czy pisać.

Dzisiejsi klienci są nieco rozpieszczeni i rozleniwieni przez firmy z różnych branż oraz możliwości, jakie dają nowe technologie. Nic więc dziwnego, że nie zawsze chętnie dzwonią na podany na stronie internetowej numer telefonu. Najczęściej wiąże się to z dodatkowym wysiłkiem związanym ze znalezieniem namiarów, a także z wydatkiem na połączenia telefoniczne. Dlatego dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców będzie zainstalowanie na stronie internetowej widgetu smart callback, który może przełożyć się na zwiększenie liczby klientów, którzy chętnie skorzystają z danej oferty czy zakupią produkt.

Wygodna opcja: zadzwoń do mnie

Widget smart callback to niewielkie okienko „zadzwoń do mnie” czy „proszę o kontakt”, w które mogą kliknąć klienci zainteresowani skorzystaniem z oferty. Po naciśnięciu na okienko najczęściej pojawia się mała ramka, w której należy wpisać numer telefonu, a po krótkim czasie, najczęściej w ciągu kilkudziesięciu sekund doradca klienta oddzwania i przedstawia konkretne informacje o ofercie. Aby jednak takie rozwiązanie się sprawdziło, trzeba nie tylko zadbać o odpowiednie skonstruowanie strony internetowej. Konieczni są również pracownicy firmy, którzy o każdej porze będą w stanie zrealizować takie połączenie. Opcja callback na stronie internetowej nie sprawdzi się, jeśli klient będzie musiał zbyt długo czekać na połączenie. Często może się okazać, że zanim doradca klienta zdąży zadzwonić, klient kupi usługę czy produkt w konkurencyjnej firmie.

Zalety użytkowania telefonii internetowej

Różnego rodzaju rozwiązania telefonii internetowej to doskonałe rozwiązanie dla właścicieli firm, którzy chcą usprawnić kontakt z klientem. Nie tylko opcja callback sprawdzi się w przypadku chęci zwiększenia liczby klientów. Dobrym rozwiązaniem jest również centrala telefoniczna, która zadba o jakość oraz sprawność wszystkich połączeń. Zanim jednak zdecydujemy się na ofertę konkretnego dostawcy telefonii internetowej, warto dobrze poznać aktualną ofertę na rynku oraz wymagania, jakie muszą spełniać klienci zainteresowani zainstalowaniem takiej technologii we własnej firmie. Jest kwestią oczywistą, że do telefonii internetowej potrzebne jest sprawdzone i w pełni sprawne łącze internetowe, najlepiej internet szerokopasmowy, który będzie w stanie udźwignąć wszystkie instalacje związane z podłączeniem oraz realizowaniem usług telefonii internetowej.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *