Sposób na efektywne SEO? Znamy go!

Wielu ekspertów w świecie SEO żartuje, że jeśli agencja lub konsultant zacznie mówić o tytułach lub meta tagach potencjalnym klientom, należy takich „specjalistów” zignorować, ponieważ tego rodzaju rzeczy są obecnie uważane za bardzo podstawowe i takie podpowiedzi sugerują, że ten specjalista SEO nie wie, o czym mowa. Ale patrząc na strony internetowe niektórych dużych marek, jasne jest, że dla wielu ludzi nawet podstawowe SEO jest wciąż dość zaawansowane i najważniejsza dla nich informacja jest taka, że WPTANIO pozycjonuje strony WordPress .

digital-marketing-1725340_960_720Zatem jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat – zaczynamy!

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie techniki SEO mogą zmienić się właściwie co krok – a najgorsze jest to, że nawet o tym nie wiesz. Sztuczki, które mogły przynieść Ci wynik na pierwszej stronie w 2018 r. są już nie tylko przestarzałe, ale mogą nawet zaszkodzić rankingom Twojej witryny… Zwłaszcza, jeśli te tak zwani „sztuczki” nałożyły na Twoją stronę karę Google, którą trudno zmienić.

Dlatego musisz być na bieżąco z nowinkami w SEO. Jeśli nie, pozostaniesz w tyle i zobaczysz, jak Twoi konkurenci zbliżają się do Ciebie w SERPach.

W tym poradniku wskażemy najbardziej aktualne i najlepsze techniki SEO, aby pomóc Ci podskoczyć w rankingach i zwiększyć liczbę miesięcznych użytkowników z wyszukiwania organicznego. Jest rzeczą oczywistą, że twoim celem, jako eksperta w dziedzinie SEO, jest doprowadzenie witryny do szczytu tej listy. Wyższe miejsca w rankingach oznaczają więcej ruchu organicznego – osoby, które można konwertować na późniejszym etapie, i ogólny zwrot z inwestycji – taką strategię SEO chce obrać każdy. Brzmi jak marzenie, prawda? Ale jeśli czujesz się zniechęcony sprawdzaniem rankingu słów kluczowych, które właśnie wprowadziłeś na stronę, nie panikuj. Oto:

Skuteczne techniki SEO konieczne do wprowadzenia w 2019 roku

User Experience

Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia, o co Google chodzi. Tak jak każda wyszukiwarka, chcą pokazać najlepsze wyniki dla zapytania użytkownika, a jeśli witają użytkowników listą nieistotnych, niskiej jakości wyników, Ci prawdopodobnie nie będą chcieli z tej wyszukiwarki korzystać ponownie. Przy okazji, Google robi to bardzo dobrze, dlatego są największą wyszukiwarką na świecie.

Musisz zastanowić się nad nieustanną chęcią pokazywania najlepszych wyników, gdy optymalizujesz swoją stronę pod kątem SEO. Czemu? Odpowiedź jest prosta: jeśli Twoja witryna nie jest wystarczająco wysokiej jakości, będziesz mieć ciężki orzech do zgryzienia w kontekście docelowych słów kluczowych. Nikt nie chce lądować na spamowej stronie internetowej, która ładuje się latami, prawda? To doprowadzi do wysokiego współczynnika odrzuceń… I chociaż Google oficjalnie tego nie ogłosił, istnieją dowody sugerujące, że gigant wyszukiwarki nagradza witryny o niskim współczynniku odrzuceń właśnie lepszym miejscem w rankingu stron.

Rozumowanie Google polega na tym, że jeśli użytkownik spędza więcej czasu na stronie, prawdopodobnie dlatego, że uznał tę stronę za przydatną. A ponieważ Google chce dostarczać użytkownikom tylko najlepsze możliwe wyniki, będzie popychać strony z silnym zaangażowaniem takie wysokiej jakości witryny w górę stron w wynikach wyszukiwania (SERP). W jaki sposób możesz poprawić wrażenia, jakie odwiedzający odczuwają wchodząc na Twoją witrynę? Niestety, zmniejszenie ogólnego współczynnika odrzuceń nie jest tak proste, jak usunięcie kilku irytujących wyskakujących reklam.

Oto kilka technik SEO, których możesz użyć w celu poprawy user experience i nadania istniejącym treściom większego znaczenia w wyszukiwarkach.

Spraw, aby Twoje posty były łatwe do odczytania

Czy słyszałeś kiedyś zwrot „formatowanie treści pod Internet”? Aby mieć szansę na podniesienie swoich stron w rankingach organicznych wyników wyszukiwania, musimy iść o krok dalej i zoptymalizować zawartość pod kątem czytelności. Pamiętaj:

Więcej osób czytających twoje treści = niższy współczynnik odrzuceń = wyższe rankingi organiczne.

search-engine-optimization-1359432_960_720Ale jak sformatować swoje posty pod względem czytelności? Poniższe wskazówki dotyczące formatowania mogą pomóc zwiększyć czytelność treści na Twojej stronie!

Czy wiesz, że przeciętna osoba spędza zaledwie 37 sekund na czytaniu treści online? Możesz znacznie zwiększyć ten czas, dołączając śródtytuły, aby ułatwić skanowanie artykułu. Użyj wielu jasnych i pouczających sub-nagłówków, aby poprowadzić czytelników w dół strony, wraz z punktami najbardziej istotnymi w treści, które są podkreślone pogrubioną czcionką. Czytelnicy powinni być w stanie przeskanować Twój blog i poznać istotę tego, o czym piszesz.

Kolejna sprawa – bullet points. Gdy masz dużo danych – statystyki, fakty, pomysły, przykłady – w jednym akapicie, łatwiej jest je odczytać, gdy wypiszesz je w formie punktorów. Biała przestrzeń i obrazy: kiedy odwiedzasz stronę internetową i witany jesteś ogromną ścianą tekstu, może to być przytłaczające, prawda? Zapobiegaj takiemu przytłaczaniu odwiedzających Twoją witrynę, rozbijając duże fragmenty tekstu odpowiednimi rozwiązaniami pomocniczymi, w tym zdjęciami, filmami i wykresami (oprócz punktorów i nagłówków).

Nade wszystko jednak:

Pisz treści wysokiej jakości! Wszystkie te inne punkty są bez znaczenia, jeśli twoje pisanie jest po prostu dalekie od przyjemnego w odbiorze. Dobre pisanie niekoniecznie dotyczy:

  • długości akapitu lub zdania
  • punktorów
  • nagłówków
  • obrazów

Dobre pisanie dotyczy świetnych pomysłów i atrakcyjnej prezentacji treści jako całości. Ciekawym rozwiązaniem jest również przekazanie najcenniejszych informacji na początku artykułu i uzupełnienie go o mniej ważne informacje. Jeśli czytelnicy mają tendencję do skanowania i rzadko przechodzą do końca artykułu, sensowne jest podanie im tego, co chcą, gdy tylko znajdą się na stronie. Jeśli jednak uważasz, że to wszystko jest dla Ciebie zbyt skomplikowane i potrzebujesz kogoś kto pomoże Ci w zapanowaniu nad SEO Twojej witryny możemy poradzić tylko jedną rzecz. Sprawdź również: Pozycjonowanie Wrocław – gdzie znajdziesz fachowców, którzy naprawdę mogą Ci w tym solidnie pomóc.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *