SEO to nie tylko słowa kluczowe – dowiedz się, na co jeszcze zwrócić uwagę?

oto praca smartCo przychodzi Ci na myśl, gdy widzisz termin „SEO”? Na czym skupiasz całą swoją energię, gdy próbujesz poprawić ranking SEO swojej witryny?

Większość ludzi spędza dużą część swojego czasu na „słowach kluczowych” i robi niewiele więcej.

Jeśli jednak pilnie pracujesz nad optymalizacją słów kluczowych, ale nadal nie osiągasz pożądanych rezultatów, być może będziesz musiał rozważyć inne czynniki wpływające na ranking SEO.

Algorytmy wyszukiwarek nie tylko oceniają trafność słów kluczowych na stronach oraz w metadanych w odniesieniu do wyszukiwanych haseł użytkownika, ale także oceniają informacje, takie jak:

  • czas przebywania użytkowników w witrynie
  • współczynnik odrzuceń
  • uszkodzone linki
  • strony oglądane
  • przychodzące i wychodzące linki

Zachęcanie użytkowników do pozostawania w Twojej witrynie i interakcji z Twoimi treściami może podnieść jej pozycję w rankingu, a możesz to zrobić, poprawiając komfort użytkowania i użyteczność Twojej witryny.

Używanie słów kluczowych, aby zachęcić użytkowników do przejścia do Twojej witryny, to tylko połowa sukcesu. Jeśli traktujesz SEO jako „optymalizację witryny dla osób korzystających z wyszukiwarek”, znaczenie przyjazności dla użytkownika staje się ważnym czynnikiem.

W tym artykule przyjrzymy się różnym aspektom użyteczności witryny, które wpływają na ranking witryny, jak poprawić ranking SEO poprzez poprawę użyteczności strony i co zrobić, gdy wydaje się, że istnieje konflikt między użytecznością a „najlepszą praktyką” SEO.

Jaka jest użyteczność strony internetowej?

Użyteczność strony internetowej obejmuje wiele elementów projektu strony internetowej, z których większość jest również związana z konwersją.

Oto kilka, które mogą wpłynąć na ranking Twojej witryny.

Skuteczność: czy użytkownicy mogą osiągnąć swoje cele, gdy znajdą się na Twojej stronie? na przykład Czy mogą znaleźć potrzebne informacje, zamówić pożądane produkty lub skontaktować się z firmą w celu obsługi klienta?

Wydajność: zwiększanie efektywności to wydajność. Oprócz możliwości osiągnięcia celu, jak szybko użytkownik może wykonać zadanie? Jeśli odwiedzający nie będą w stanie skutecznie znaleźć tego, czego potrzebują, w Twojej witrynie, istnieje większe prawdopodobieństwo, że odejdą. Krótszy czas spędzany w witrynie może mieć negatywny wpływ na ranking SEO.

Naucz się: czy użytkownicy mogą nauczyć się szybko poruszać po Twojej stronie? Czy wezwania do działania, które można kliknąć, są spójne, aby odwiedzający wiedzieli, jak wchodzić w interakcje? Gdy odwiedzający spędzają zbyt dużo czasu, próbując wymyślić sposób korzystania z Twojej witryny, spędzają mniej czasu na zużywaniu informacji lub przeglądaniu Twoich produktów. Ponadto, gdy nie mogą znaleźć tego, czego potrzebują, prawdopodobnie będą sfrustrowani, odejdą i nigdy nie wrócą.

Zapamiętywanie: czy użytkownicy mogą ponownie znaleźć twoją stronę następnym razem, gdy wejdą do wyszukiwarki? Powtarzający się ruch może pomóc Ci zwiększyć pozycję w rankingu Google. Odwiedzający mogą znaleźć Twoją witrynę, a następnie opuścić ją z wielu powodów. Mogą to zapamiętać później i spróbować wyszukać ponownie. Czy słowo kluczowe powiązane z tym konkretnym wyszukiwaniem jest wystarczająco pamiętne, aby mogli ponownie znaleźć Twoją witrynę?

Odpowiedzi i podpowiedzi możesz też szukać na stronie: http://www.akademiawirtualna.pl/

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

1 komentarz do “SEO to nie tylko słowa kluczowe – dowiedz się, na co jeszcze zwrócić uwagę?

  1. Roman
    11 sierpnia 2020 at 08:12

    Na https://browsehappy.pl/bezpieczenstwo/vpn/ możecie znaleźć sporo sprawdzonych informacji na temat bezpieczeństwa VPN, czyli szyfrowanej sieci prywatnej. To dobre rozwiązanie, jeśli chcecie być w sieci anonimowi i mieć pewność, że nikt nie śledzi każdego Waszego ruchu. Dobra usługa VPN w stu procentach ochroni Wasze dane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *