Kalendarz reklamowy – co powinien zawierać?

organizer-791939_640W życiu każdego przedsiębiorcy w końcu przychodzi moment, w którym zaczyna zastanawiać się nad skuteczną i niedrogą reklamą swojej firmy. Myślimy nad rozwiązaniem niedrogim, aczkolwiek przynoszącym oczekiwany rezultat. Oczywiście pomysłów jest wiele, ale jednym z najbardziej efektywnych jest właśnie kalendarz reklamowy. Co sprawia, że jest to tak dobre rozwiązanie?

Praktyka kalendarza firmowego

Przede wszystkim kalendarz reklamowy jest narzędziem bardzo praktycznym. Wręczając go klientowi czy potencjalnemu klientowi sprawiamy, że będzie on codziennie na niego patrzył przypominając sobie jednocześnie o usługach naszej firmy. Kalendarz firmowy jest o tyle świetnym rozwiązaniem, o ile z niego korzystamy. Dlatego musi to być jednocześnie rozwiązanie bardzo praktyczne, subtelne i nie przeszkadzające w użyciu. Dlatego tak ważne jest co – i w jakiej formie na nim umieścimy. Warto również przemyśleć sprawę typu naszego kalendarza tak – aby był to skuteczny gadżet reklamowy. Zapraszamy do dalszej części artykułu.

Odpowiedni typ i projekt kalendarza

Istnieją różne typy kalendarza. Pierwszym i najbardziej popularnym jest kalendarz plakatowy. Jest to rozwiązanie rzucające się w oczy, z którego korzystać może każdy – niezależnie od wieku. Umieszczamy go na ścianie i spoglądamy na niego praktycznie codziennie. Dlatego ważnym jest co zamieścimy na nim w postaci naszej reklamy. Drugi typ – kalendarze wieloplanszowe – spotykane są najczęściej w biurach i mieszkaniach. Są rozwiązaniem funkcjonalnym i estetycznym – tutaj ważny jest odpowiedni balans. Z kolei kalendarz książkowy jest rozwiązaniem stosowanym bardziej w przypadku naszych aktualnych klientów. Korzystając z niego codziennie nasz klient będzie skutecznie przypominał sobie o naszej firmie.

Więcej w kwestii druku kalendarzy znajdziesz na https://www.drukowanieulotek.pl/kalendarze-listwowane

Mając wybrany gatunek kalendarza warto przemyśleć sam projekt tego gadżetu reklamowego. Powinien być on przygotowany wedle własnego zamysłu i koncepcji. Warto zastosować kolorystykę zbliżoną do barw naszej firmy. Będzie to skutecznie przypominało klientowi o naszej firmie. Ponadto na kalendarzu reklamowym może znaleźć się logo i hasło reklamowe. Oba powinny być oryginalne, krótkie i rzucające się w oczy. Dzięki temu będą to elementy łatwe do zapamiętania, które skutecznie utrwalą się w głowie klienta. Częstym elementem jest również grafika lub zdjęcia związane z elementem lub usługą naszej firmy. Decydując się na to trzeba pamiętać o tym, że kalendarz ma przede wszystkim skutecznie służyć naszemu klientowi. Dlatego natłok informacji czy grafik nie będzie tu mile widziany. Kalendarz musi być subtelny i niepowtarzalny. Do tego wszystkiego możemy pomyśleć nad zamieszczeniem jakiejś ciekawostki, cytatu czy innych informacji ściśle związanych z naszą firmą. Dzięki temu nasz klient na pewno będzie przypominał sobie o usługach firmy, która w niego zainwestowała. To wszystko z pewnością skutecznie wpłynie na to, że klient na długo zapamięta sobie usługi naszej firmy, a sam kalendarz będzie pełnił swoją funkcję przez cały rok.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *