Przedstawianie oferty swojej firmy klientom jest ważną częścią każdego biura podróży. Zarządzanie kontami w mediach społecznościowych, witryną internetową, CRM, blogami i wiadomościami e-mail, a także pozostawanie na czele nowych ofert podróży i rezerwacji dla klientów – zawsze jest tak wiele do zrobienia! Czy twoje wysiłki przynoszą biznes, na który liczyłeś? Patrząc na swój plan marketingowy na rok, istnieje kilka skutecznych pomysłów marketingowych, które należy uwzględnić w swoim planie.
Poćwicz 30-sekundową reklamę.
Niezależnie od tego, czy wchodzisz do sklepu spożywczego, czy uczęszczasz w szkolnym przedstawieniu Twojego dziecka, z pewnością wpadniesz na kogoś, kogo znasz. Posiadanie 30-sekundowej reklamy handlowej jest niezbędne do marketingu biura podróży. Nie zbagatelizuj tego!
Utwórz comiesięczny biuletyn e-mailowy.
Opracowanie krótkiej wiadomości e-mail to łatwy i skuteczny sposób utrzymywania kontaktu z klientami. Treść biuletynu powinna skupiać się na bieżącym sezonie podróży. Niezależnie od tego, czy jest to sezon urlopów, przerwa świąteczna – wyślij e-mail do swoich klientów na bieżąco, aby dawać im pomysły na podróż i porady na każdą okazję! Możesz wejść w współpracę z innymi specjalistami z branży np. sklepem ze strojami kąpielowymi czy agentami ubezpieczeniowymi by polecić ekuz na wakacyjnapolisa.pl.
Dodaj różnorodność do postów w mediach społecznościowych.
Zainspiruj swoich obserwatorów treściami opartymi na:
- nowych ofertach podróży,
- aktualnościach branżowych,
- poradach dotyczących pakowania,
- najważniejszych atrakcjach turystycznych
Aby ożywić swoje posty, oto kilka sugestii dotyczących treści:
Udostępnij atrakcyjne zdjęcia znalezione na stronach internetowych dostawców i napisz krótkie, przyciągające uwagę hasła.
Subskrybuj e-maile z publikacji turystycznych, aby udostępniać swoje artykuły na swoich stronach.
Zapoznaj się z Pinterestem, aby znalezione tam grafiki udostępnić je na swoich stronach!
Wyszukaj kanały YouTube dostawców i udostępnij interesujące strony na swojej stronie.
Opublikuj informacje o najnowszej sprzedaży, łącząc zawartość z odpowiednią grafiką lub zasobami!
Przygotuj stoisko na lokalnych targach.
Znajdź idealne targi, sprawdzając harmonogram wydarzeń, a nawet zadzwoń do najbliższego centrum handlowego, aby ustawić stół lub stoisko w określonym czasie. Przedstawienie oferty firmy potencjalnym klientom w ten sposób to najlepszy sposób na wzmocnienie listy potencjalnych klientów.
Rozpocznij program polecający.
Marketing ustny jest bardzo wydajny, wymaga minimalnego wysiłku i jest tani! Zwiększ sprzedaż, prosząc klientów, aby polecili przyjaciela firmie turystycznej lub po prostu by pamiętali o twojej firmie, kiedy ktoś wspomina o podróży. Aby dodać dodatkową zachętę, możesz utworzyć program rekomendacji. Zaoferuj swoim klientom zniżki w ramach następnych wakacji lub upominek w formie karty podarunkowej, gdy polecą twoje usługo nowym klientom, którzy zarezerwują wakacje! Dostarczanie przedmiotów promocyjnych przy okazji tworzy szeroką, wizualną ekspozycję dla Twojej firmy. Pomyśl o tanich gadżetach, których Twoja klientela by sobie życzyła i których mogą używać podczas podróży.
Polecamy aktualności ze strony: http://nasz-szczecin.pl