Biuro podróży – jak przyciągnąć nowych klientów?

travel-agent-office

Przedstawianie oferty swojej firmy klientom jest ważną częścią każdego biura podróży. Zarządzanie kontami w mediach społecznościowych, witryną internetową, CRM, blogami i wiadomościami e-mail, a także pozostawanie na czele nowych ofert podróży i rezerwacji dla klientów – zawsze jest tak wiele do zrobienia! Czy twoje wysiłki przynoszą biznes, na który liczyłeś? Patrząc na swój plan marketingowy na rok, istnieje kilka skutecznych pomysłów marketingowych, które należy uwzględnić w swoim planie.

Poćwicz 30-sekundową reklamę.

Niezależnie od tego, czy wchodzisz do sklepu spożywczego, czy uczęszczasz w szkolnym przedstawieniu Twojego dziecka, z pewnością wpadniesz na kogoś, kogo znasz. Posiadanie 30-sekundowej reklamy handlowej jest niezbędne do marketingu biura podróży. Nie zbagatelizuj tego!

Utwórz comiesięczny biuletyn e-mailowy.

Opracowanie krótkiej wiadomości e-mail to łatwy i skuteczny sposób utrzymywania kontaktu z klientami. Treść biuletynu powinna skupiać się na bieżącym sezonie podróży. Niezależnie od tego, czy jest to sezon urlopów, przerwa świąteczna – wyślij e-mail do swoich klientów na bieżąco, aby dawać im pomysły na podróż i porady na każdą okazję! Możesz wejść w współpracę z innymi specjalistami z branży np. sklepem ze strojami kąpielowymi czy agentami ubezpieczeniowymi by polecić ekuz na wakacyjnapolisa.pl.

Dodaj różnorodność do postów w mediach społecznościowych.

Zainspiruj swoich obserwatorów treściami opartymi na:

  • nowych ofertach podróży,
  • aktualnościach branżowych,
  • poradach dotyczących pakowania,
  • najważniejszych atrakcjach turystycznych

Aby ożywić swoje posty, oto kilka sugestii dotyczących treści:

Udostępnij atrakcyjne zdjęcia znalezione na stronach internetowych dostawców i napisz krótkie, przyciągające uwagę hasła.
Subskrybuj e-maile z publikacji turystycznych, aby udostępniać swoje artykuły na swoich stronach.
Zapoznaj się z Pinterestem, aby znalezione tam grafiki udostępnić je na swoich stronach!
Wyszukaj kanały YouTube dostawców i udostępnij interesujące strony na swojej stronie.
Opublikuj informacje o najnowszej sprzedaży, łącząc zawartość z odpowiednią grafiką lub zasobami!

Przygotuj stoisko na lokalnych targach.

Znajdź idealne targi, sprawdzając harmonogram wydarzeń, a nawet zadzwoń do najbliższego centrum handlowego, aby ustawić stół lub stoisko w określonym czasie. Przedstawienie oferty firmy potencjalnym klientom w ten sposób to najlepszy sposób na wzmocnienie listy potencjalnych klientów.

Rozpocznij program polecający.

Marketing ustny jest bardzo wydajny, wymaga minimalnego wysiłku i jest tani! Zwiększ sprzedaż, prosząc klientów, aby polecili przyjaciela firmie turystycznej lub po prostu by pamiętali o twojej firmie, kiedy ktoś wspomina o podróży. Aby dodać dodatkową zachętę, możesz utworzyć program rekomendacji. Zaoferuj swoim klientom zniżki w ramach następnych wakacji lub upominek w formie karty podarunkowej, gdy polecą twoje usługo nowym klientom, którzy zarezerwują wakacje! Dostarczanie przedmiotów promocyjnych przy okazji tworzy szeroką, wizualną ekspozycję dla Twojej firmy. Pomyśl o tanich gadżetach, których Twoja klientela by sobie życzyła i których mogą używać podczas podróży.

Polecamy aktualności ze strony: http://nasz-szczecin.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *