4 zasady tworzenia udanej wizytówki firmowej

Posiadanie skutecznej wizytówki nie jest po prostu wydrukowaniem nazwiska i informacji kontaktowych na małej kartce. W rzeczywistości istnieją tysiące sposobów formatowania wizytówki, wiele opcji, jeśli chodzi o zawarte w niej informacje, a jeszcze więcej sposobów wyróżnienia wizytówki.

business-card-427520_960_720

Jeśli jednak zawiedziesz w którymś z tych obszarów, możesz stracić szanse i zniknąć w tłumie. Aby tak nie było skorzystaj z poniższych zasad dotyczących wizytówek, aby upewnić się, że Twoja wspiera skutecznie Twoją markę i działa dobrze dla Twojej firmy.

01 Uwzględnij tylko najważniejsze informacje

Kuszące jest zmniejszanie rozmiaru czcionki i uwzględnianie wszystkich ostatnich informacji na wizytówce. Można przecież zobaczyć nie tak rzadko wizytówki zawierające wszystko, co tylko się da (nazwisko, tytuł, nazwa firmy, telefon, adres e-mail, strona internetowa), a także każdy profil sieci społecznościowej, podział sprzedaży, obszerną listę usług i biuletyn. Jeśli masz zbyt dużo informacji na obszarze swojej karty, z pewnością stracisz uwagę odbiorcy z powodu przeciążenia informacji.

Chcesz uwzględnić wystarczająco dużo, aby wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i sprawić, by Twoja wizytówka była niezapomniana, ale bez przeciążania głowy. Zatem zachowaj prostotę swojej wizytówki, wybierając selektywnie informacje, które na niej zawierasz. W takim podejściu do sprawy na pewno pomoże Ci doświadczona i renomowana drukarnia K2 print.

02 Upewnij się, że jest czytelna

Fantazyjne czcionki są fajne, ale jest dla nich czas i miejsce, a wizytówka zazwyczaj nie jest właściwa do korzystania z ich kunsztu. Upewnij się, że czcionki używane na wizytówce nie są zbyt małe, zbyt fantazyjne lub w jakiś sposób zniekształcone, co utrudniało by jej odczytanie.

Czy chcesz dodać trochę przyprawy do swojej wizytówki? Niech twoje logo będzie elementem projektu, który doda zainteresowania i sprawi, że tekst będzie prosty i bezpośredni.

03 Unikaj pełnego zadruku

Niedrogie drukowanie wizytówek sprawia, że bardzo często tekst i projekty są kolorowe po obu stronach wizytówki. Ale unikaj pokusy, aby całkowicie pokryć każdą białą przestrzeń na twojej karcie, chyba że jest to absolutnie konieczne.

Nie jest możliwe, aby odbiorca robił notatki lub zapisywał ważne hasło wynikające z waszej rozmowy, gdy nie ma miejsca na zapisanie, gdy na całej powierzchni jest ciemny kolor lub gdy wykończenie o wysokim połysku jest nakładane na obie strony. Dla tych, którzy regularnie korzystają z wizytówek do robienia notatek, twoja czarna, błyszcząca wizytówka może nie być do przejścia.

04 Zadbaj o jej profesjonalnie wydrukowane

Chociaż można drukować własne wizytówki w domu na drukarce atramentowej z perforowanym papierem wizytowym, proszę rozważyć profesjonalne drukowanie. Jeśli nie masz komercyjnych możliwości drukowania, wizytówki DIY mogą nie zrobić najlepszego pierwszego wrażenia.

Być może uda Ci się zaoszczędzić umiarkowaną kwotę pieniędzy i łatwo zaktualizować informacje, jeśli wydrukujesz je sam, ale wpływ przekazania domowej wizytówki nie jest taki sam, jak to co zapewniają drukowane profesjonalnie wizytówki.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *