Kto jest zainteresowany testami na wariografie i w jakim celu może on być używany? Badanie wariograficzne może ustalić prawdę lub rzucić światło na niewierność, pomóc wykonać ankiety pracownicze, pozwala dowiedzieć się o nieczystych działaniach i wiele więcej. Przy prawidłowym stosowaniu można dowiedzieć się ktoś kłamie – bez względu na to, czy jest to mężczyzna, czy kobieta.
Określenie rynku docelowego jest jeszcze ważniejsze.
Test wariograficzny można przeprowadzić dla różnych celów, takich jak “zbadanie” niektórych działań – nawet tych o charakterze biznesowym. Nic więc dziwnego, że największym segmentem rynku jest test lojalnościowy pracowników czy badanie pod względem oszustów w firmie. Oczywiście http://www.wariograf.com.pl zawsze cieszy się popularnością w zakresie sprawdzania czy nie dochodzi do oszukiwania w partnerstwie i rozwiązania tego problemu za pomocą testu wykrywacza kłamstw są częstą praktyką. Drugim co do wielkości rynkiem docelowym jest edukacja ogólna np. na potrzeby telewizji czy innych celów rozrywkowych.
Wzrost wykorzystania wykrywaczy kłamstw i ich kanałów dystrybucji
Jak potwierdza Instytut Badań Wariograficznych który przeprowadza badania na wariografie w 27 miastach w Polsce – takie testy w Polsce stosuje się coraz częściej. Choć jego działanie i sama maszyna nie jest niczym nowym i niesłychanym – to dzięki nowym innowacjom i stale rosnącej obecności w mediach – dzisiejsze wariografy są dużo bardziej dokładne i rzetelne niż te w przeszłości. To też przemawia do świadomości ludzi i promuje akceptację do korzystania z nich.
Wynika to jednak również z skutecznych działań pobocznych. W skrócie do popularności wariografu przyczynia się:
- skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu z wysoko wykwalifikowanymi adresami
- ukierunkowany marketing regionalny dociera do klientów bezpośrednio do ich domu i zapewnia bezpośredni kontakt z firmą świadczącą usługi wariograficzne w okolicy
- referencje i zadowolenie klienta oraz towarzysząca temu rekomendacja ustna budują maksimum zaufania do testów tego rodzaju
Jaka grupa docelowa chce wziąć udział w teście kłamstw?
Ludzi kieruje sama ciekawość – bowiem prawda, która wychodzi na jaw, jest ludzką naturą. Ludzie chcą żyć w świecie, w którym jest sprawiedliwość, a kłamcy nie są uprzywilejowani. W celu stworzenia przewagi konkurencyjnej powstaje pewna działalność przestępcza, a odpowiednie użycie wykrywacza kłamstw pomaga do niej dotrzeć. W innym wypadku takie nieuczciwe kontakty mogłyby nie być nigdy rozwiązane. Chęć ujawnienia tych kłamstw w dzisiejszych czasach jest na naprawdę wysokim poziomie.
Choć spora ilość osób z chęcią poddałaby się temu badaniu – to chęć udziału w teście jest często inna. Większość chętnych do wzięcia udziału w spotkaniu to jednak pracownicy firm. Lubią zachowywać się lojalnie wobec swoich szefów i chętnie uczestniczą w tego rodzaju badaniach. Być może więc warto rozważyć użycie go na potrzeby swojej firmy?