Strona dla małej firmy nie musi wiele kosztować

Rozkręcasz biznes i myślisz o stronie internetowej? Podpowiadamy, jak zacząć! A przy tym nie wydać zbyt wiele.

główne_projektowanie-stron-internetowych

Strona dla małej firmy i fanpage na Facebooku

Strona internetowa dla małej firmy może powstać w prosty sposób bez ogromnego wkładu finansowego. Pierwszy krok, od którego możemy zacząć to stworzenie fanpage na Facebooku. Takie rozwiązanie da nam pewne możliwości i grupę odbiorców, do których możemy trafić z naszą ofertą. „Na start” to rozsądne rozwiązanie, ale nie idealne, bo mamy ograniczone możliwości przedstawienia swojej działalności. Lepszym rozwiązaniem jest posiadanie fanpage i strony internetowej. To pozwoli bardziej wykorzystać potencjał drzemiący w sieci.

Strona internetowa firmy budowlanej może powstać na gotowym kreatorze

Jak zatem stworzyć prostą witrynę internetową? W sieci dostępne są kreatory stron internetowych. Część z nich oferuje bezpłatne rozwiązania. Wystarczy zarejestrować się na odpowiedniej stronie i ruszyć z pracami (kreatory są bardzo intuicyjne i większość poradzi sobie z nimi bez problemu). Jest to dobre rozwiązanie dla właścicieli lokalnych, małych firm. W taki sposób bez kłopotu może być zbudowana strona internetowa firmy budowlanej, copywritera, sprzątaczki etc. Minus jest jednak taki, że w bezpłatnych wersjach strona nie będzie miała własnej domeny (będzie na domenie kreatora).

CMS to rozwiązanie dla tych, co liczą na rozwój

Jeśli jednak wiemy, że potrzebujemy bardziej unikatowych i rozbudowanych rozwiązań, to takie mogą dać nam gotowe systemy jak np. WordPress. Taki CMS jest darmowy (chociaż wiele dodatków jest płatnych), ale by stworzyć stronę przy ich użyciu musimy posiadać dużą wiedzę i poświęcić sporo czasu. Kompromisem w tej sytuacji może być skorzystanie z oferty firm zajmujących się tworzeniem stron internetowych. Koszt wykonania prostej strony w oparciu o CMS nie będzie wysoki, a mamy pewność że strona będzie wykonana solidnie. Do tego profesjonaliści z branży zadbają o odpowiednie pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce Google, co z kolei przełoży się na ilość odwiedzających naszą stronę www.

Strona dla małej firmy

Nie każda firma potrzebuje rozbudowanej strony internetowej z blogiem, komunikatorami, wieloma podstronami. W przypadku niektórych branż, a zwłaszcza w przypadku małych firm, z pewnością sprawdzą się proste tzw. wizytówkowe strony internetowe, na których przedstawiony będzie profil firmy, dane teleadresowe czy link do social mediów. Takie strony można zrobić samemu, ale jeśli szkoda nam czasu i wolimy by było to wykonane solidnie i z rozmysłem warto rozpatrzeć współpracę z agencją interaktywną. Może okazać się, że czas, który poświęcimy na tworzenie stron internetowych będzie nas więcej kosztował niż skorzystanie z usług profesjonalistów.

 

Polecamy:
- Transport materiałów niebezpiecznych – jak przebiega?
- Praca zdalna w marketingu internetowym

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *