5 powodów dla których warto mieć budżet na gadżety reklamowe

marker-2082840_1280Jeśli Twoja firma nie wykorzystuje siły marketingowej artykułów promocyjnych, możesz stracić doskonałe źródło przyciągania nowych klientów. Gadżety reklamowe Olsztyn takie jak ładowarki USB, balsam do ust i torby na zakupy, są idealnym rozwiązaniem, aby Twoja firma lub produkt zachowały świeżość w pamięci potencjalnych klientów. Ładna torba z gadżetami do rozdania na targach pomoże odwiedzającym zapamiętać Ciebie i Twój produkt po zakończeniu targów.

Specjalistyczne produkty reklamowe mają tak wiele zastosowań i tak wiele możliwości wyboru, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oto tylko kilka powodów, dla których artykuły promocyjne sprawdzają się w każdej firmie.

Powód 1: Niski koszt artykułów promocyjnych

W porównaniu z innymi metodami marketingowymi, takimi jak reklama w telewizji, czasopismach i gazetach, specjalistyczne produkty reklamowe mogą mieć niższą cenę jednostkową. Przy średnio o 1,2 zł niższym koszcie za 1000 wyświetleń, artykuły promocyjne mogą sprawić, że Twoja marka zostanie zauważona. Długopisy z marką Twojej firmy to tylko niektóre z niedrogich artykułów promocyjnych. Warto również pamiętać o katalogach reklamowych, dzięki którym klient lepiej pozna Twój asortyment. Dodanie produktów reklamowych do planu marketingowego zapewni kolejny poziom dotarcia do ludzi i wygenerowania większej liczby potencjalnych klientów.

Powód 2: Zasięg produktów reklamowych

Poświęć chwilę i przyjrzyj się swojemu biurku lub powierzchni biurowej. Ile produktów specjalnych reklam możesz zobaczyć? Rzut oka może pozwolić na dojrzenie koncentratora USB, linijki, balsamu do ust, chusteczek higienicznych, wielu długopisów, odkażacza do rąk, breloczka, kalendarza, notatnika i magnesów, a wszystko to firmowane przez różne firmy. To tylko przykłady. Specjalistyczne gadżety reklamowe mogą sięgać dalej niż jakakolwiek inna forma marketingu.

Powód 3: Doświadczenie marki produktów promocyjnych

Pomyśl o kultowych koszulkach. Wszystkie te t-shirty promują doświadczenie marki firmy, angażując ludzi, którzy używają ich produktów. T-shirty to jeden ze sposobów, w jaki Twoja firma może zrobić to samo. Możesz także użyć naklejek na zderzak, magnesów, czapek i wszystkiego, czego ludzie używają lub noszą na co dzień.

Powód 4: Zdolność do przywołania marki

Oczywiście wyżej wymienione koszulki nie były przyczyną sukcesu firm. Projekty i koszule odnoszą sukces, ponieważ przypominają użytkownikowi doświadczenia, jakie mieli z marką. Korzystanie z produktów promocyjnych w celu przypomnienia ludziom o wspaniałych doświadczeniach, jakie mieli z Twoją marką, wymaga czasu i dobrego produktu lub usługi. To nie jest coś, co się stanie tylko dlatego, że nałożysz atrament na koszulę.

Powód 5: Ekspozycja produktów reklamowych

Twoja firma zamawia zestaw ładnych, trwałych, wysokiej jakości pisaków atramentowych z nadrukowaną z boku nazwą Twojej firmy, numerem telefonu i adresem internetowym. Wręczasz je swoim siłom sprzedaży, a jeden z nich zostawia go w firmie klienta z notatnikiem i kalendarzem na biurku. Klient zauważa, jak ładnie i płynnie pisze, i używa go do przyjmowania zamówień przez telefon, czy pisania wiadomości. Pewnego dnia niechcący wkładają pióro za ucho, tak jak setki razy wcześniej, i w końcu spędzają z nim cały dzień. Co za reklama!

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *