Jak pakować przesyłki w sklepie internetowym?

pexels-rdne-stock-project-7309322Czy wiesz, że w biznesie e-commerce nie wystarczy jedynie zapakować swoje produkty i przesyłki w dotychczasowy sposób. Wszystko (dosłownie prawie wszystko) jest ze sobą powiązane i coraz więcej funkcji można wykorzystać do więcej niż jednego celu – lub przynajmniej przerobić na lepsze. Nieuwzględnienie tego oznacza, że nie wykorzystujesz w pełni swoich możliwości podczas pakowania dostaw.

Oto kilka praktyk, które możesz zacząć brać pod uwagę podczas pakowania:

  • Personalizacja

  • Łatwe i wygodne zwroty

  • Zrównoważone opakowanie

Personalizacja i dostosowywanie to trend w marketingu, ale co to oznacza? Cóż, prawdopodobnie już słyszałeś, widziałeś lub miałeś kontakt z jakąś formą spersonalizowanego materiału. Załóżmy na przykład, że przewijasz Instagram i natrafiasz na reklamę. Jest prawdopodobne, że sama reklama była skierowana do Ciebie i specjalnie spersonalizowana, aby uwzględnić to, co zdaniem marketerów będzie dla Ciebie atrakcyjne na podstawie Twojej aktywności związanej z wyszukiwaniem i kliknięciami w Internecie.

Na pewno nie dotyczy to tylko Instagrama. Spersonalizowane reklamy możesz zobaczyć na wszystkich platformach mediów społecznościowych. Ponadto biuletyny wysyłane na Twój adres e-mail zawierające Twoje imię i nazwisko? Tak, to także jedna z form personalizacji – a jest ich o wiele więcej.

Jeśli chodzi o produkt, możesz znaleźć różne produkty i usługi, które można spersonalizować według własnych upodobań. Nie podobają Ci się buty sportowe prezentowane w sklepie? Zrobić własne. Chcesz podarować kubek lub koszulę, ale kupienie takiego, który można znaleźć w sklepie, nie jest wystarczająco wyjątkowe? Zaprojektuj go tak, aby był wyjątkowy i Twój.

Nasuwa się pytanie – dlaczego dzieje się tak wiele w zakresie personalizacji i dostosowywania dla e-commerce?

Proste: lubimy posiadać to, co posiadamy. Możliwość personalizacji – lub posiadania czegoś spersonalizowanego dla nas – oznacza, że otrzymujemy coś, co nam odpowiada; nasze potrzeby, pragnienia, osobowość i charakter. W ten sposób tworzysz wyjątkowość i wyróżnienie swojej firmy i marki, co ma również znaczenie jeśli chodzi o pakowanie wysyłek e-commerce.

Przewiduje się, że to przejście od marketingu ogólnego do spersonalizowanego będzie miało również wpływ na opakowania dla przedsiębiorstw. W miarę jak dostawy stają się coraz bardziej powszechne i pojawia się coraz więcej firm i usług handlu elektronicznego, firmy będą musiały znaleźć nowe sposoby na wywarcie lepszego wrażenia na klientach. Marki i firmy, które mogą tworzyć własne, spersonalizowane i niepowtarzalne paczki, to te, które potrafią się wyróżnić i odnieść sukces w e-handlu.

Odpowiednio wykonane, spersonalizowane opakowanie umożliwi Ci promowanie Twojej marki w trakcie dostarczania zakupów.

Pomyśl o zaprojektowaniu i stworzeniu atrakcyjnych, atrakcyjnych opakowań jako o potencjalnym narzędziu marketingowym dla Twojej firmy.

Daj swoim klientom powód do ekscytacji i zadowolenia. Daj im powód, aby zrobili zdjęcie lub nagrali film przedstawiający Twoje opakowanie i udostępnili je na swoich platformach społecznościowych.

Istnieje o wiele więcej sposobów na przekształcenie opakowania w coś więcej niż tylko makulaturę i plastik. Musisz tylko znaleźć to, co będzie dla Ciebie odpowiednie.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *