Jak wykorzystać pendrive z grawerem w swoich kampaniach?

W dzisiejszych czasach wiele informacji jest przedstawianych na różnego rodzaju konferencjach biznesowych i to w bardzo krótkim czasie. W wyniku tego ludzie często tracą pewne istotne informacje -, ale nie musi tak być.

promotional-products-694787_960_720

Hurtownia produktów USB może być inspiracją do wykorzystania pendrive’ów z grawerem w akcjach marketingowych związanych z konferencjami. Taki usbprezent dostarczony po konferencji każdemu uczestnikowi z informacjami przedstawionymi na niej – to strzał w dziesiątkę, tym bardziej jeśli jest personalizowany grawerem z logo firmy. Pomaga to w utrzymaniu pożądanych informacji i kto wie – może odbiorca takiego upominku zdecyduje się na udostępnione go innym osobom w swojej firmie. Za każdym razem, gdy używany będzie ten dysk flash, firma dostarczająca go otrzymuje więcej ekspozycji – chcesz być w tym gronie? Zarówno firma, jak i uczestnik konferencji otrzymują korzyści, gdy tego rodzaju promocyjny przedmiot jest prezentowany gościom. Niestandardowe prezenty USB służą również do promocji firmy lub wydarzenia jeszcze długo po fakcie.

Pójdźmy poza konferencje. Czas na … szkoły i uniwersytety!

Pamiętacie czasy, kiedy dzieci wracały do ​​domu po pierwszym dniu w szkole ze stosem papierów o grubości kilku centymetrów lub gdy studenci przyjeżdżali do domu, szukając gdzie jest najtańszy punkt ksero gdyż muszą się zmierzyć z przytłaczającą ilością informacji? Często potem ich segregator byłby grubszy niż wiele podręczników, z których będą korzystać w nadchodzących latach. Obecnie szkoły i uniwersytety często zwracają się do pamięci USB, aby przechowywać te informacje, a każdy uczeń otrzymuje swój własny grawerowany pendrive w pierwszym dniu szkoły. Zapewnia to dystrybucję niezbędnych informacji, a jednocześnie pozwala zaoszczędzić na kosztach drukowania i innych materiałach i oczywiście jest wygodniejsze dla wszystkich zaangażowanych.

Grawerowany pendrive -dlaczego pasuje do szerokiej gamy firm?

Udostępnianie instrukcji obsługi urządzenia lub informacji o produkcie nigdy nie było łatwiejsze niż dzisiaj – dzięki niestandardowym napędom USB. Firmy dorzucają taki usbprezent do paczki z produktem i wysyłają g do konsumenta, co jest dużo bardziej użyteczne w przeciwieństwie do katalogu produktów, tym bardziej iż z takiego grawerowanego upominku klienci czerpią korzyści przez miesiące lub lata. Za każdym razem, gdy konsument używa grawerowanego pendrive’a przypomina sobie o firmie, zwiększając nie tylko świadomość firmy, ale także lojalność.

Kiedy nadejdzie czas na zakup produktu lub usługi oferowanej przez firmę, mogą oni łatwo sięgnąć po swój grawerowany pendrive i uzyskać adres URL lub numer telefonu celem złożenia kolejnego zamówienia. To jeszcze nigdy nie było takie proste!

Inny przykład uniwersalności tego produktu? Fotografowie często zwracają się do dostawcy USB, aby zamówić grawerowane pendrivy przeznaczone do przechowywania sesji zdjęciowych. Zamiast przekazać klientowi płytę CD lub DVD ze zdjęciami, dają taki usbprezent i są naprwdę na czasie!

1 komentarz do “Jak wykorzystać pendrive z grawerem w swoich kampaniach?

  1. 8 lutego 2019 at 10:32

    Rynek reklamy rozwija się bardzo dynamicznie i warto znać najnowsze trendy w tym temacie. polecam odwiedzić targi Remadays w Nadarzynie koło Warszawy w między 13 a 15 lutego. Największe targi reklamy i poligrafii w Europie. tam to dopiero można zobaczyć gadżety!!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *