Zaburzenia erekcji – co możesz zrobić samemu?

hand-1106934_960_720Zanim zaczniesz czytać pamiętaj – jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości natury medycznej, porozmawiaj ze swoim lekarzem. Artykuł nie zastępuje profesjonalnej porady lekarskiej, diagnozy ani leczenia.

Erekcje są zaskakująco skomplikowane. Twoja głowa, serce, hormony, naczynia krwionośne i wiele więcej muszą ze sobą idealnie współpracować, aby wywołać tę szaloną rzecz, którą nazywamy erekcją – więc nie martw się, jeśli sprawy nie zawsze idą zgodnie z planem. Zdarza się. Zaburzenia erekcji mają miejsce, gdy nie możesz uzyskać lub utrzymać erekcji wystarczającej do satysfakcjonującego życia seksualnego. Może to obejmować erekcje, które nie trwają tak długo, jak chcesz lub nie są tak twarde, jak chcesz. Zaburzona erekcja to najczęstsza dysfunkcja seksualna i wielu facetów doświadcza tego w pewnym momencie swojego życia. W rzeczywistości szacuje się, że wiele milionów Polaków doświadczyło problemów z erekcją.

Warto wiedzieć:

• Zaburzenia erekcji są niezwykle powszechne.
• Dobrze jest porozmawiać z lekarzem, jeśli cierpisz na zaburzenia erekcji.

Dlaczego zaburzenia erekcji w ogóle mają miejsce?

Istnieje wiele przyczyn zaburzeń erekcji. Leki na zaburzenia erekcji, takie jak https://viagra.edu.pl/viagra.html lub Cialis, są świetnym sposobem leczenia zaburzeń erekcji i mogą być najlepszą opcją. Ale istnieje wiele sposobów, aby zwiększyć siłę i częstotliwość erekcji za pomocą kilku prostych zmian w stylu życia. Oto, co nauka ma do powiedzenia na temat wpływu diety, ćwiczeń i spożycia alkoholu na erekcję.

Więcej ćwiczeń = lepsze erekcje

Ćwiczenia są dla ciebie dobre. Wiemy, że zalecanie regularnych ćwiczeń jest nudną poradą medyczną, ale zdrowie układu sercowo-naczyniowego i erekcje są ze sobą ściśle powiązane. Zaburzenia erekcji są czasami pierwszą oznaką poważniejszych problemów zdrowotnych – takich jak choroby serca lub nadciśnienie (nadciśnienie). Naczynia krwionośne w twoim penisie są mniejsze niż większe tętnice w innych częściach ciała. Oznacza to, że pierwszą oznaką nadciśnienia, chorób serca, wysokiego poziomu cholesterolu i zatkanych tętnic nie może być udar lub zawał serca. Może to być zaburzenie erekcji. Regularna aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko chorób układu krążenia (co jest niesamowite), ale także obniża ryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji. Spróbuj wymyślić lepszy powód, dla którego warto pocić się podczas treningu.

Dobra wiadomość jest taka, że ​​nie musisz zamieniać swojego domu na siłownię, aby zobaczyć wyniki. Po prostu włącz kilka codziennych czynności do swojej rutyny. 30 minut ćwiczeń o umiarkowanej intensywności dziennie wydaje się magiczną liczbą i jest to do uzyskania łatwiejsze niż myślisz. Na przykład – wybierz się na spacer zawsze, gdy odbierasz telefon. Ruch wywołuje emocje, więc wstań i zacznij pompować krew podczas kolejnego kwartalnego podsumowania lub dużej rozmowy sprzedażowej.

Znajdź czas na ćwiczenia. Kilka minut dziennie może wydłużyć twoje życie – dosłownie. A jeśli to ćwiczenie skutkuje silniejszymi, częstszymi erekcjami, nawet lepiej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *