2 wskazówki dla osób, które chcą usprawnić jakość klienta w swoim e-sklepie

oto raca ieleganckoCzy wiesz, że istnieje badanie, które dowodzi, że pozyskanie nowych klientów kosztuje 6 lub 7 razy więcej niż utrzymanie istniejących? Albo to, że 85% strat klientów wynika ze złej obsługi?

Tak to jest prawda. Obsługa klienta sklepu internetowego ma kluczowe znaczenie dla większego zaangażowania i powtarzającej się sprzedaży. W dzisiejszym tekście wyjaśniamy, w jaki sposób należy poprawić obsługę klienta, aby stała się ona przewagą konkurencyjną. Nie zapominaj, że 86% konsumentów byłoby skłonnych zapłacić więcej, aby uzyskać lepszą opiekę.

Czy nadal potrzebujesz więcej powodów? Po prostu, czytaj dalej, aby dowiedzieć się jak to robią najlepsze sklepy www kalisz, szczególnie jeśli w ich postawieniu pomagali specjaliści z https://ielegancko.com/sklepy-internetowe-kalisz/.

1. Poznaj swojego klienta jeszcze bardziej!

W każdej firmie wszystko kręci się wokół klienta i jego potrzeb. Zdefiniowanie osoby kupującej nie tylko pomaga wykryć, które są produkty są dla niej najbardziej atrakcyjne, lub jak skoncentrować promocję na zwiększeniu sprzedaży. Znajomość odbiorców jest również ważna, aby poprawić oferowaną obsługę klienta i pod nią poprawiać to, jak działają sklepy internetowe kalisz.

Jeśli zidentyfikujesz wątpliwości lub zastrzeżenia w momencie zakupu, możesz zaoferować rozwiązania. A to oznacza więcej sprzedaży.

Jak zebrać te informacje?

Oprócz zwracania uwagi na zwykłe kanały komunikacji (patrz poniżej), możesz również poznać opinie użytkowników na inne sposoby:

  • Ankiety: twórz małe formularze na swojej stronie, aby zadawać bardzo szczegółowe pytania.
  • Pole sugestii: pozwól im wyjaśnić, co Ci się nie udało lub jak możesz dany obszar poprawić.
  • E-mail marketing: zadaj subskrybentom pytania.
  • Blog: zachęca czytelników do zostawiania komentarzy.

Oprócz dobrej znajomości klientów bardzo ważne jest również opanowanie swoich produktów.

Wiele osób chodzi do sprzedaży w Internecie (zwłaszcza gdy są sprzedawane bez zapasów), nie wiedząc, co oferują zbyt dobrze. Jest to bardzo poważny błąd w obliczu zapewnienia dobrej obsługi klienta.

Na wszelkie pojawiające się pytania nie można odpowiedzieć bez skontaktowania się z dostawcą. Doprowadzi to do dłuższych czasów reakcji i mniej dokładnych informacji, a na tym punkcie ucierpieć mogą każde sklepy internetowe kalisz.

Sprzedaż czy nie, poprzez dropshipping musisz poznać zalety i wady wszystkiego, co masz w e-commerce.

2. Plan

Jednym z najczęstszych problemów obsługi klienta w sklepach internetowych jest brak planu. Kiedy pojawia się problem, wszystko jest improwizowane, co zwykle powoduje następujące błędy:

  • Wiadomości bez odpowiedzi.
  • Opóźnienia w zarządzaniu.
  • Niespójne odpowiedzi.

Aby uniknąć tego typu problemów, musisz stworzyć plan działania, bowiem nawet jeśli twój sklep jest mały, nie myśl, że nie musisz mieć planu. Wcześniej czy później może się w takich sytuacjach skończyć na złym zarządzaniu i stracisz klienta. Można uniknąć dużej części pytań dotyczących obsługi klienta ze sklepów internetowych – od początku stawiając go dobrze.

[TB]

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *