3 wskazówki, jak stworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki Digital Signage

email-g56c859560_640

Prawdopodobnie słyszałeś o tym, że “klient zawsze ma racje”. Jest to jedno z wyrażeń, które jest używane do dziś. Czy jest trafne? Zależy od sytuacji. Wyobraźmy sobie, że klient znalazł gdzieś na półce informacje, że produkt kosztuje x złotych, lecz w Twoim systemie już dawno kosztuje znacznie więcej. Co z tym zrobić? No i tutaj to słynne powiedzenie jest mocno na Twoją niekorzyść. Jako firma, ważne jest, aby pozostawić pozytywne wrażenie na klientach, zatem prawdopodobnie będziesz szukać rozwiązania, które zadowoli obie strony. Nie mniej jednak jeśli często takie sytuacje będą miały miejsce to może to skutkować zmniejszeniem przychodów firmy. A co z sytuacją, gdzie w Twojej firmie są wieczne kolejki i klienci się burzą, że są wolno i chaotycznie obsługiwani? To również może negatywnie wpłynąć na reputację Twojej firmy. W tym artykule poznasz 3 wskazówki, które pozwolą Ci poprawić doświadczenia klientów dzięki digital signage.

Zanim zaczniemy od wskazówek, warto oczywiście dowiedzieć się więcej o digital signage. Czym jest digital signage? Krótko mówiąc, digital signage to wyświetlanie informacji na ekranach. Często można je zobaczyć w sklepach, centrach handlowych, stacjach benzynowych i w wielu innych miejscach. Teraz, gdy wiesz już więcej o digital signage, wróćmy do tematu.

Likwiduj ryzyko nieporozumień za pomocą Digital Signage

Przykładowo, jednym z najczęstszych nieporozumień w biurach, miejscach co-workingowych to temat rezerwacji sal konferencyjnych. Ciągłe wchodzenie komuś podczas spotkań, bo myślało się, że sala jest wolna lub podwójne zarezerwowanie sali na tę samą godzinę, chyba jest to znany nam wszystkim temat. Nie pozostawia to dobrego pierwszego wrażenia i irytuje ludzi. Takie nieporozumienia zdarzają się dość często, co oczywiście nie jest miłe dla Twoich pracowników i klientów. Jednak dzięki Digital Signage można w łatwy i prosty sposób zarządzać swoimi salami konferencyjnymi. Wszystko będzie widoczne na ekranach umieszczonych tuż obok sali, kto i o której godzinie ją zarezerwował. Sam proces rezerwacji również jest przyjemny, gdyż można to zrobić zdalnie przy pomocy platformy do Digital Signage, na przykład jedną z nich jest Easyscreen.tv.

Zapewnij lepsze wrażenia dla swoich odwiedzających przy użyciu Digital Signage

Informacje jak trafić do jakiegoś miejsca są przydatne w budynkach takich jak centra handlowe, placówki służby zdrowia czy biurowce. Dzięki Digital Signage pokazujesz na ekranie rozkład swojego budynku. W ten sposób w łatwy sposób prowadzisz swoich klientów tam gdzie chcą dotrzeć i poprawiasz doświadczenia odwiedzających.

Pokazuj klientom co się dzieje u Ciebie w firmie dzięki Digital Signage

Połącz swoje kanały social media z systemem Digital Signage. W ten sposób pokazujesz, co inni mówią w mediach społecznościowych o Twojej firmie lub organizacji. Co więcej, ludzie mogą śledzić Twoje media społecznościowe, aby dowiedzieć się więcej o Twojej firmie i promocjach. Zapewnia to większą interakcję między Tobą, a klientami, co tworzy lepszą więź z publicznością. Digital signage odgrywa ważną rolę w takich scenariuszach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *