Czy szybkie odchudzanie jest możliwe

stomach-2437890_1280Jeśli szybkie zrzucanie kilogramów zapewni Ci impet do wprowadzenia długoterminowych zmian, przestrzeganie ścisłych wytycznych na krótką metę może być w porządku i sprawia, że tak – szybkie odchudzanie staje się możliwe.

Jeśli chcesz schudnąć, możesz pomyśleć, że im szybciej zrzucisz kilogramy, tym lepiej. Ale w zależności od wybranego planu odchudzania, szybkie zrzucenie wagi może nie być najbardziej zrównoważonym sposobem na osiągnięcie (lub utrzymanie) zdrowszej wagi.

Jednak niektórzy ludzie są motywowani wczesną utratą wagi, co następnie wprowadza ich w odpowiedni sposób myślenia, aby pracować nad długoterminowymi zmianami w diecie i stylu życia. Jeśli początkowo zauważalna utrata masy ciała zwiększa morale, którego potrzebujesz, aby wypracować lepsze nawyki żywieniowe, oto kilka czynników, które należy wziąć pod uwagę. Po dodatkowe wskazówki sięgnij tutaj: https://naturalab.edu.pl/jak-szybko-schudnac-z-ud-i-posladkow-poznaj-domowe-sposoby/.

Czego możesz się spodziewać po szybkim planie odchudzania?

Badania nad szybką utratą masy ciała sugerują, że osoby z otyłością, które obniżyły dzienny poziom kalorii o od 500 do 1500 kalorii dziennie, były w stanie osiągnąć pięcioprocentową utratę wagi w ciągu pięciu tygodni. Wiele popularnych planów, które obejmują fazę szybkiego startu, sugeruje, że niektóre osoby mogą ujrzeć dwucyfrową utratę wagi w ciągu pierwszych kilku tygodni.

Jednak ważne jest, aby wziąć pod uwagę, że indywidualne wyniki odchudzania będą się różnić w zależności od początkowego rozmiaru i poziomu aktywności oraz zdrowotności obecnej diety. Ilość snu, poziom stresu, genetyka i leki to inne czynniki, które mogą wpływać na utratę wagi. O ile nie jesteś nadzorowany przez lekarza i nie zaleca się przestrzegania diety bardzo niskokalorycznej, kobiety powinny spożywać co najmniej 1200 kalorii dziennie, a mężczyźni muszą jeść co najmniej 1500 kalorii dziennie.

Najlepszy sposób na szybkie schudnięcie

Aby uzyskać najszybsze rezultaty, będziesz mieć mniejszą elastyczność, aby cieszyć się żywnością o niskiej wartości odżywczej. Oznacza to ograniczenie wysoko przetworzonej żywności, która ma wysoką zawartość sodu, dodanych cukrów lub rafinowanych zbóż – lub kombinacji tych trzech. Te pokarmy przeszkadzają w utracie wagi, ponieważ mają więcej kalorii na kęs. Ponadto są jedzone szybko, co może opóźnić uczucie sytości, i są szybko trawione, co oznacza, że ​​wkrótce po ich zjedzeniu będziesz głodny, co sprawi, że będziesz podatny na zjedzenie więcej niż planowałeś.

Dodatkowo staraj się ograniczać spożycie alkoholu. Alkohol może wpływać na szybką utratę wagi na wiele sposobów: dostarcza kalorii, ale nie odżywia; może obniżyć twoje zahamowania, a tym samym zwiększyć prawdopodobieństwo przejadania się i może zakłócać sen, co z kolei może prowadzić do zaburzeń hormonów regulujących apetyt, powodując uczucie głodu i opóźniając uczucie pełności. Ponadto brak snu zwiększa apetyt na mniej zdrowych węglowodanów i słodyczy, więc znacznie trudniej będzie się oprzeć tym pokarmom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *