Reklamy świetlne – jak je wybrać i dlaczego warto w nie zainwestować?

reklamy świetlne

Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na zakup reklam świetlnych – pozwala to wyróżnić ich firmę, logotyp czy tablicę informacyjną na tle konkurencji. Jakie reklamy świetlne są najlepsze? Czy warto w nie zainwestować? Podpowiadamy!

Rodzaje reklam świetlnych – co można wybrać?

Jak sama nazwa wskazuje, reklamy świetlne odnoszą się do każdego znaku, który jest podświetlany. Główne rodzaje podświetlanych znaków firmowych są trzy:

  • lekkie napisy, głównie wykonane w formie tzw. liter blokowych,
  • podświetlone kasetony – samodzielne znaki, które wyglądają znakomicie jako tablice ogłoszeń lub duże oznaczenie marki (np. przed firmą),
  • wyświetlacze diodowe.

Reklamy świetlne w formie liter blokowych

Reklamy świetlne w formie stylowych i często eleganckich napisów (lub liter blokowych) – to bardzo skuteczny sposób, aby pomóc klientom znaleźć firmę, której szukają. Dzięki nim można zaprezentować markę i zwiększyć jej świadomość, prezentując w ciekawy sposób logotyp, który będzie widoczny także po ciemku! Litery blokowe są bardzo popularne, ponieważ można je dopasować do wymagań firmy. Świetnie sprawdzają się tuż nad frontem sklepu, prezentując nazwę marki wszędzie tam, gdzie to potrzebne.

Coraz częściej litery blokowe stosuje się wewnątrz budynku. Umieszcza się je przy recepcji, by dodatkowo podkreślić nazwę swojej firmy. Wyglądają naprawdę znakomicie! Reklamy neonowe mogą być jednokolorowe lub w dowolnej kolorystyce, dzięki czemu wpasują się w charakter firmy. Dodatkowo lightboxy mogą być podświetlane diodami LED i mogą być jedno lub dwustronne.

Podświetlane kasetony jako reklama świetlna Twojej firmy

Kasetony reklamowe mogą być jedno- lub dwustronne, mieć dodatkowe podświetlenie, dostosowane do Twojej marki lub nawet zaprojektowane architektonicznie, aby podkreślić miejsce i wpasować się w architekturę istniejącego budynku. Produkując kasetony reklamowe można również zastosować grafikę o wysokiej rozdzielczości lub cyfrowe wyświetlacze LED do wymiennych tablic ogłoszeniowych.

Możliwości reklamowe kasetonów świetlnych są tak naprawdę nieograniczone. Wszystko zależy od budżetu firmy. Kasetony wykonuje się z aluminium, PVC lub plexiglas, w których montowane są neony świetlne.

Którą z reklam świetlnych wybrać do swojej firmy?

Jeśli Twoja firma znajduje się na ulicy, prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie dla Ciebie duży lightbox w formie kasetonu. Dlaczego? Ponieważ takie rozwiązanie jest dobrze widoczne w nocy i można go przymocować do podstawy markizy lub w razie potrzeby, na dachu Twojej konstrukcji. Ale nie tylko! Również klasyczne napisy świetlne LEDowe, które mogą być umieszczone w witrynie sklepowej lub oknie firmowym – doskonale przyciągają wzrok w nocy.

Widoczne umiejscowienie reklamy zwykle działa najlepiej, ponieważ osoby przejeżdżające lub przechodzące obok mogą łatwo zidentyfikować Twoją firmę. Wyglądają również profesjonalnie i zwykle są używane przez doświadczonych właścicieli firm, którzy chcą zmaksymalizować widoczność firmy z ulicy.

Najważniejszą zaletą reklam świetlnych i neonowych LED jest to, że mogą one świecić samodzielnie. LED w nocy świeci jak gwiazda na niebie. Wyglądają zachwycająco i przyciągają uwagę przechodniów, a przecież o to chodzi, prawda?

Jakie są zalety reklam świetlnych?

Zalety podświetlanych znaków są oczywiste – można je zobaczyć w nocy, a szczególnie efektownie wyglądają, nawet w dzień. Jednak to nie wszystko, co warto wiedzieć! Plusów takiej reklamy jest zdecydowanie więcej. Do najważniejszych zalet reklam świetlnych należy:

  • niski pobór mocy (oświetlenie LED nie pobiera wiele mocy, a co za tym idzie nie wpływa znacząco na zwiększenie kosztów prowadzenia biznesu)
  • niski koszt eksploatacji (wszystko, dzięki zastosowaniu nowoczesnego oświetlenia LED!)
  • mała awaryjność (ekrany LED ładują się przez kilka sekund, są bardzo szybkie i wytrzymałe; awaryjność jest praktycznie znikoma!)
  • łatwy montaż (montaż jest niemal bezinwazyjny, bardzo łatwy)
  • wiecznie żywa, przyciągająca wzrok barwa światła (dzięki zastosowaniu neonów LEDowych)
  • odporność na czynniki atmosferyczne (dzięki temu reklamy świetlne można stosować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków)
  • żywotność do 80 tysięcy godzin pracy.
Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *