Stały strumień nowych gości restauracji? Znamy dwa sposoby!

asparagus-250361_960_720Każda restauracja chce nowych klientów. Dlaczego mieliby ich nie chcieć? Stały strumień nowych twarzy oznacza więcej ustnych rekomendacji i więcej ogólnego zainteresowania. Ale sprowadzanie nowych klientów może być trudniejsze niż się wydaje. Mając wszystkie inne obowiązki na swoim talerzu, możesz prawdopodobnie skorzystać ze świeżych pomysłów na to, jak skutecznie przyciągnąć nowych gości.

Organizuj wydarzenie tematyczne

Specjalne wydarzenie tematyczne może być dobrym sposobem na urozmaicenie regularnego menu i przyciągnięcie nowych odbiorców. Te niezwykłe doświadczenia dają znudzonym gościom coś, czego mogą się nie spodziewać – i mogą wzbudzić zainteresowanie klientów, którzy nigdy wcześniej nie zaglądali do Twojej restauracji. Nie wiesz, jakiego typu tematyczne wydarzenie chcesz zorganizować? Myśl nieszablonowo. Najlepiej, jeśli są to wydarzenia które przynoszą zupełnie nową demografię klientów.

Wysokiej klasy imprezy tematyczne prezentują gościnnych szefów kuchni, trudno dostępne wina, rzadkie składniki czy rzadko przygotowywane dania, takie jak te pyszności które można znaleźć tutaj: http://www.szkutnia.waw.pl/.

Planując wydarzenie tematyczne, zastanów się, co możesz zaoferować, aby podkreślić umiejętności personelu kuchni, które będą pasowały do ​​rodzaju klienta, którego próbujesz zwabić.

Przetestuj reklamy na Facebooku

Wszędzie, gdzie spojrzysz, ludzie patrzą na swoje smartfony. Przy stole. Przed filmem. W samochodzie. Czasami przewijają swoje kanały Facebooka. Dane z Facebooka z drugiego kwartału 2014 r. wskazywały, że przeciętny użytkownik spędza na platformie około 40 minut dziennie. Strach pomyśleć ile czasu swojego poświęca Facebookowi 5 lat później!

Wiemy, że jest tu odpowiednia grupa odbiorców, więc przetestowanie niektórych reklam na Facebooku, aby przyciągnąć nowych klientów do restauracji, ma sens. Piękno reklam na Facebooku polega na tym, że masz kontrolę nad wieloma różnymi aspektami, takimi jak budżet, czas działania, grupa docelowa oraz sposób, w jaki reklama wygląda i brzmi.

Facebook zaleca, aby restauracje testowały różne rodzaje reklam, aby zobaczyć, które są najbardziej skuteczne dzięki unikalnej grupie odbiorców.

W reklamie możesz podkreślić:

  • Wiadomości o nowych potrawach, promocjach i wydarzeniach specjalnych.

  • Ciekawostki nt pracowników, „Poznaj szefa kuchni”, lub twoich najbardziej lojalnych stałych bywalców.

  • Zabawne fakty o Twojej lokalizacji, historii, sąsiedztwie lub atmosferze.

  • Niezwykłe pozycje menu, ulubione patrony, nowe promocje

Powinieneś zacząć powoli od niewielkiego budżetu i zobaczyć, jakie obrazy i treści reklamy na Facebooku zapewniają najwyższy poziom zaangażowania.

Możesz również monitorować ich skuteczność z nowymi klientami, dołączając formularz „Jak dowiedziałeś się o nas?” Przy każdym sprawdzeniu posiłku. Jeśli stwierdzisz, że odpowiedzi wskazują na trend nowych klientów w wyniku Facebooka, będziesz wiedział, że twoje wysiłki na tej platformie się opłacają.

W przeciwieństwie do mediów społecznościowych, e-mail jest bardziej statycznym środowiskiem z mniejszym prawdopodobieństwem, że Twoje informacje zostaną utracone w nieustannie zmieniającym się paśmie aktywności.


Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

1 komentarz do “Stały strumień nowych gości restauracji? Znamy dwa sposoby!

  1. 29 kwietnia 2019 at 10:45

    Aż zgłodniałem od czytania :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *