Social media w sprzedaży nieruchomości: jak je wykorzystać?

real-estate-3337032_960_720Każdy agent nieruchomości stosuje te same wzorce. Kupowanie reklam w ramach czasopism i gazet. Prowadzenie weekendowego domu otwartego. Dodawanie właściwości do witryn aukcyjnych i stron mediów społecznościowych. Umieszczanie ogłoszenia przed nieruchomością. Może rozkładanie ulotek lub wizytówek w mieście.

Nie ma nic złego w tym, że pośrednik robi te rzeczy, nie zrozum mnie źle. Robią to, ponieważ to działa i generuje zysk. Problem pojawia się, gdy pośrednicy wykorzystują te strategie jako swoją najważniejszą metodę i polegają na tym, nie patrząc na żaden inny sposób w jaki mogą sprzedać mieszkania nowe Warszawa Włochy czy inne nieruchomości. Zwłaszcza na trudnym rynku lub gdy mowa o wyjątkowych właściwościach, takich jak kościół.

Kontynuują stosowanie tych strategii… które są dokładnie tymi samymi strategiami, z których korzysta ich konkurencja… ale w jakiś sposób mają nadzieję lub oczekują lepszych wyników.

Wykorzystanie social mediów

domek w holandiiWszyscy uwielbiamy chwalić się naszymi wydarzeniami życiowymi na Facebooku. Prawie tak szybko, jak się zdarzają, transmitujemy je do świata. Do tego stopnia, że dla „dowodu” mówimy teraz takie rzeczy jak „Opublikuj to lub to się nie wydarzyło” lub „To nie jest oficjalne, dopóki nie zostanie oficjalnie udostępnione na Facebooku”. Żartujemy z tego, ale mamy na myśli dokładnie to.

Ale ludzie otwarcie i chętnie ogłaszający swoje ważne wydarzenia życiowe na platformie społecznościowej, która daje reklamodawcom dostęp do tych danych, to czyste złoto dla kogoś, kto zajmuje się nieruchomościami na rynku nieruchomości.

Pomyśl o tym. Ponieważ znaczna większość tych ważnych wydarzeń życiowych oznacza, że ludzie będą musieli upewnić się, że mają odpowiednią przestrzeń, aby pomieścić te nowe zmiany w życiu.

Wydarzenia życiowe, takie jak:

  • Zaręczyny

  • Małżeństwa

  • Przeprowadzka do nowego miasta

  • Ogłaszanie ciąży lub porodu

A jeśli zarejestrujesz się na Facebooku jako reklamodawca, masz dostęp do wszystkich tych wydarzeń życiowych w obszarze geograficznym, który obsługujesz w swojej branży nieruchomości.

Więc jeśli specjalizujesz się w niedrogich wynajmach mieszkań? Możesz skierować kampanię na młodych, samotnych specjalistów w wieku poniżej 30 lat, którzy właśnie przeprowadzili się do miasta. Prawdopodobnie dlatego, że zmotywowała ich do tego nowa praca.

Jeśli specjalizujesz się w domach dla nowych rodzin? Zaręczyny, małżeństwa i ogłoszenia o ciąży będą musiały Cię zainteresować. I tak, możesz wyświetlać różne reklamy w różnych wydarzeniach życiowych: jeden zestaw ogłoszeń, jeden zestaw reklam dla małżeństw, a drugi dla ogłoszeń dotyczących ciąży lub dziecka.

Dobrze, więc ktoś spojrzał na twoją stronę internetową pod kątem konkretnej nieruchomości, ale nie wypełnił formularza, aby się z tobą skontaktować? Nie ma problemu. Nie wszystko jest stracone.

Kiedy ludzie szukają nowego domu lub nowej powierzchni biurowej, bardzo często sprawdzają rynek pod kątem różnych opcji, zanim zaczną kontaktować się z pośrednikami w sprawie pokazu.

Jest to normalne zachowanie, które można wykorzystać, aby upewnić się, że aukcje zostaną szybko sprzedane lub wynajęte…. przez retargeting!

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *