Rewolucja koktajlowa nadchodzi, czyli kilka podstaw dla właścicieli barów

oto praca krisTak zwana „rewolucja koktajlowa” wciąż rośnie z zainteresowaniem konsumentów, a przyjemność z niej wynikająca może być również dobra dla biznesu – pod warunkiem, że rozumiesz dynamikę rynku i przestrzegasz podstawowych zasad.

Jako barman na pewno wiesz, że częścią Twojej pracy jest pomaganie klientom w określeniu tego, co chcą pić. Jeśli jest to piwo, możesz zapytać, czy chcą piwa typu lager / ale, chmielowego i tak dalej itp. Wino można zawęzić dzięki temu, co planują zjeść na obiad, lub po prostu temu, na co mają ochotę.

Większość ludzi jest otwarta na nowe smaki i pomysły, ale wciąż istnieją pewne składniki, które są trudne do sprzedania dla niektórych osób.

Oto kilka jego kluczowych punktów dotyczących otwarcia baru koktajlowego na małym rynku

Buduj bar na klasykach

Ludzie na małych rynkach dopiero zaczynają słyszeć o klasykach, które prowadzą do ożywienia koktajlu rzemieślniczego. Chcą dowiedzieć się, co to za zamieszanie gdy w grę wchodzi Old Fashioned, Manhattan itp.

Udoskonal te napoje, zanim zaskoczysz ludzi swoim charakterystycznym menu pełnym dziwnych gorzkich naparów i eksperymentów naukowych. To są fajne rzeczy do zrobienia, ale ułatw im to. Upewnij się, że wszyscy podlegający Ci barmani konsekwentnie robią drinki dokładnie w ten sam sposób, aby nikt nie dostał złego i nie wrócił do konkurencji, nie chcąc oglądać się za siebie.

Jeśli chodzi o klasyki, upewnij się, że są dostępne. Proponując, zacznij od czegoś staromodnego, a następnie poprowadź przez inne napoje whisky, a następnie może nawet przechodząc do Boulevardier kilka wizyt później.

Proponując koktajle, weź też pod uwagę budżet. Jasne, że używasz najwyższej jakości alkoholi, a tworzenie takich arcydzieł zajmuje trochę czasu, a gorzkie wyroby zostały wykonane ręcznie w szwedzkiej pasiece, ale klienci nie przejmują się tym. To jest dla nich napój. Tak, będą pod wrażeniem smaku, ale powiedzą, że za drogo, a potem wrócą do piwa, ponieważ nie są Rockefellerem. Więc weź na barki kilka strat. Być może trzeba będzie osiągnąć 35% koszt likieru, ale ludzie będą dowiadywać się czegoś więcej o nowych napojach i będą bardziej skłonni wydawać więcej na zabawne nowe rzeczy w przyszłości.

Spróbuj użyć tańszych składników, takich jak sherry lub wermut, aby zrównoważyć tych kilka strat.

Edukacja

Jeśli chcesz, aby lokalna publiczność doceniła koktajle, jakie znalazłeś na www.tragosdelmundo.cl , musisz przekonać ich, co się w nich dzieje. Zaczyna się to od dokładnego i ciągłego szkolenia personelu. Niech czytają i aktywnie działają w społeczności. Dziel się przepisami i pomysłami z innymi barmanami, zapoznają się z branżą, która będzie reklamować to wszystko dla Ciebie ot tak, bez dodatkowych kosztów.

Bary są organizacjami społecznymi, a im ich więcej, tym lepiej. Organizuj degustacje i seminaria, w których publiczność może uczestniczyć i to jak najczęściej. Wszyscy uwielbiają degustacje, im bardziej swobodnie, tym lepiej. Pamiętaj o tym, rozważając każdy aspekt organizacji swojego baru i tego, co będzie w nim oferowane.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *