Reklama zewnętrzna – wciąż ma znaczenie!

pexels-photo-1058276Reklama zewnętrzna przetrwała atak mediów cyfrowych. W rzeczywistości outdoor dobrze zintegrował się z mediami cyfrowymi, a wiele firm używa outdooru do reklamowania hashtagów, zachęcania do wyszukiwania marek w Google i rozpoczynania kampanii online. Sprzeciw ekologów i grup konsumenckich również nie zmniejszył przychodów z reklam, ponieważ firmy o dużych budżetach nadal uważają media zewnętrzne za niezwykle skuteczne.

Dlaczego billboard wciąż rządzi światem reklamy?

Według danych ludzie dorośli spędzają 70% czasu poza domem, a 86% może opowiedzieć o jakiejś formie reklamy zewnętrznej, którą widzieli w ciągu ostatnich trzech dni. Oprócz tego – taka reklama może również zapewnić lepszy zwrot z inwestycji. To sprawia, że billboard jest bardziej skuteczny niż media drukowane i telewizyjne.

Czy nośniki zewnętrzne są odpowiednie dla Twojej firmy?

Firmy z branży turystycznej, handlu detalicznego, mediów i telekomunikacji odnoszą największe korzyści z reklamy zewnętrznej, uzyskując najwyższy zwrot z inwestycji. Inne firmy B2C również mogą spodziewać się lepszych zwrotów w porównaniu z innymi mediami. Jeśli chodzi o firmy B2B, zazwyczaj nie wykorzystują one nośników zewnętrznych do działań związanych ze sprzedażą bezpośrednią, chociaż czasami wykorzystują je do budowania marki i rozpoznawalności marki.

Ekonomiczność i elastyczność nośników zewnętrznych sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla małych firm. Outdoor obejmuje szeroką gamę nośników multimedialnych, więc małe firmy mogą wybrać ten, na który ich stać np. plakaty zwykle mają niewielką cenę.

Jakie formy reklamy zewnętrznej warto rozważyć?

  • plakaty i ogłoszenia,

  • afisze i billboardy,

  • tablice,

  • balony,

  • flagi reklamowe,

  • wiele innych.

Ponadto istnieje reklama autobusowa i przystankowa, reklama w centrach handlowych oraz niektóre inne rodzaje innowacyjnego brandingu zewnętrznego.

Jak korzystać z nośników zewnętrznych, aby uzyskać maksymalny efekt?

Zanim wybierzesz odpowiednią kombinację nośników zewnętrznych dla swojej nadchodzącej kampanii, musisz zrobić coś jeszcze. Spójrz na gotowe inspiracje tutaj: https://www.znajdzreklame.pl/reklama-bing i bądź kreatywny!

Media zewnętrzne są postrzegane przez dużą liczbę osób. Jednak ci sami ludzie są codziennie narażeni na około 5000 komunikatów reklamowych. To bardzo utrudnia im zapamiętanie konkretnej reklamy, chyba że jest to coś niezwykłego. Oto kilka wskazówek i najnowszych przykładów, które pomogą Ci pobudzić kreatywność.

Szyld sklepu/biura może przyciągać lub odpychać klientów, więc im więcej pracujesz nad jego projektem, tym lepiej. Z pewnymi ograniczeniami przepisy zezwalają na wyświetlanie szyldów sklepowych i reklam w lokalach firmowych. Dlatego fasada sklepu lub inny znak na terenie firmy może być najtańszym i najbardziej opłacalnym sposobem reklamowania Twojej marki. Dlatego podkreśl nazwę swojej firmy, logo i to, czym się zajmujesz. Nie używaj szyldu swojego sklepu do reklamowania ofert i wyprzedaży, ponieważ osłabia to Twoją markę. Wykorzystaj inne rodzaje oznakowania, takie jak banery typu pull-up lub plakaty, do eksponowania produktów i ofert specjalnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *