Oczywiście dobrze przodujesz w obszarach projektowania architektonicznego i przepływu pracy, w końcu taką wiedzę zdobyłeś na wydziale budownictwa pswbp.pl , ale musisz także pracować nad innymi obszarami, aby ulepszyć swój biznes, taki jak komunikacja z klientami, obsługa finansów, marketing swoich usług, a nawet założenie ładnej strony internetowej z chwytliwą treścią i ładnymi zdjęcia.
Problem polega na tym, że nie masz czasu na wszystkie te zadania, więc jesteś zmuszony włożyć czas, wysiłek i pieniądze na kwestie, które tak naprawdę sprawiają, że osiągasz sukces. Tracisz koncentrację na zadaniach, w których jesteś dobry. Nie wspominając o tym, że tracisz szanse na znalezienie nowych klientów, gdy tracisz czas na prace księgowe i graficzne.
Wielu właścicieli małych firm uważa, że ponoszą odpowiedzialność za wszystkie zadania w tym samym czasie lub nie sądzą, że mają wystarczająco dużo pieniędzy, aby zatrudnić freelancera, aby w jakiś sposób wnieść swój wkład. Problem z tą mentalnością polega na tym, że powoli pochłaniasz swój czas i utrudniasz swoje szanse na rozwój.
Outsourcing jest koniecznością, jeśli chcesz przenieść swój mały biznes na wyższy poziom, więc spójrzmy na podstawy outsourcingu małych firm, abyś mógł zwiększyć swoje zyski i zaoszczędzić czas.
Doskonały przykład na to, dlaczego powinieneś zlecać na zewnątrz? Problem, jaki napotyka większość właścicieli małych firm, polega na tym, że czują, że muszą sami popracować nad każdym małym zadaniem, pochłaniając swój cenny czas i ograniczając ich zdolność do rozwoju firmy.
Jakie są obszary outsourcingu?
To jedna z najtrudniejszych części outsourcingu. Chcesz odkryć obszary, w których nie masz doskonałości, i dotrzeć do osób, które mogą lepiej wykonać tę pracę. Ostatnią rzeczą, którą chcesz, to zatrudnić kogoś, kto może wykonać pracę z ułamkiem jakości, na którą możesz sobie pozwolić. To powiedziawszy, trzeba podkreślić, iż opcje outsourcingu są nieograniczone.
Możesz zlecić wszystko, od odbierania telefonów po pracę na kontach mediów społecznościowych. Zazwyczaj istnieją trzy obszary, w których Twoje zlecenia zlecone na zewnątrz mogą spaść podczas wyszukiwania, a jedną z nich są okazjonalne prace wymagające kwalifikacji. Te prace zwykle wymagają kogoś, kto ma doświadczenie i wiedzę specjalistyczną w danej branży. Prawdopodobnie nie planujesz kontaktować się z nimi przez cały czas, ale okazjonalne kontaktowanie się z analitykiem finansowym lub ekspertem od marketingu zawsze pomaga. Pomyśl o tych ludziach jako o twoich konsultantach, którzy mogą przyjść w każdej chwili, aby udzielić najlepszej możliwej porady.