Panowie też czytają blogi! Dowiedz się jak wykorzystać ten fakt w biznesie

Why_architects_should_blog-1024x682

Blog firmy jest jednym z najbardziej opłacalnych i najprostszych sposobów promowania firmy. Jeśli jest dobrze sporządzony – może zwiększyć ruch w ramach Twojej witryny, zwiększyć sprzedaż, ustanowić Twoją pozycja lidera w wybranej branży, a także pomóc w dotarciu na nowe rynki. Niestety, wiele małych firm jeszcze nie widzi korzyści z tego narzędzia.

Powody, dla których nie prowadzą takiego bloga wahają się od braku czasu na pisanie postów na blogu do braku pomysłów na posty wysokiej jakości. Oto najważniejsze wskazówki dotyczące pisania i budowania udanego blogu biznesowego z targetem ukierunkowanym na Panów.

Pisz do swoich klientów

Twój blog, podobnie jak Twoja witryna, nie jest dla Ciebie. To miejsce dla Twoich klientów, więc pisz o nich. Idealnie jest wtedy gdy blog ma na celu rozwiązanie problemu dla Twoich klientów lub dostarczenie nowych informacji na temat Twojej branży. Przykładem jest tutaj rewelacyjny blog lwwo.slupsk.pl.

Zaplanuj swoją treść

Brak czasu i pomysłów to najczęściej spotykane powody, które cytuje wiele małych firm argumentując, że nie mają czasu na bloga. Jednak przy odrobinie planowania możesz mieć wystarczająco dużo pomysłów, aby zaplanować wpisy na kilka tygodni lub nawet kilka miesięcy.

Twoje posty mogą być odpowiedzią na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Na przykład, jeśli masz sklep militarny – możesz napisać post na blogu, na co zwrócić uwagę przy zakupie wiatrówki.

Google AdWords to narzędzie propozycji słów kluczowych, a równocześnie kolejny świetny sposób na znalezienie fraz kluczowych, których ludzie używają do wyszukiwania Twoich usług. Wyrazem kluczowym, po jego zidentyfikowaniu, może być tytuł Twojego bloga. To prosty i skuteczny sposób kierowania ruchu do bloga i na informowanie świata o Twoich usługach. Tak więc, dla wspomnianego sklepu militarnego, tytuł bloga, oparty na słowach kluczowych dotyczących badań objętościowych za pomocą narzędzia słów kluczowych Google, brzmiałby “jaką wiatrówkę kupić”.

Utwórz wartościową treść

Kluczem do udanego biznesowego bloga jest zapewnienie czytelnikom cennej treści. W ten sposób tworzysz autorytet witryny w branży. Ponadto, jeśli dajesz czytelnikom cenną treść, wynagrodzą Cię, powracając, odwiedzając, a także dzieląc się swoimi pieniędzmi.

Jeśli brakuje ci czasu lub brak umiejętności pisania jest problemem, możesz zlecić wykonanie bloga firmom, które się tym zajmują. Ktoś będzie pisać bloga tak, aby zaspokoić potrzeby Twoich klientów, a także pomoże ci zwiększyć sprzedaż.

Częstotliwość

Opinia jest podzielona na temat tego, jak często należy aktualizować swój blog. Celuj w częstotliwość, którą możesz utrzymać. Pisanie raz na 2 tygodnie lub co tydzień jest w porządku. Kluczem jest spójność. Nie zaczynaj bloga, by potem porzuć to w połowie.

Wyszukiwarki promują strony, na których pojawia się nowa zawartość i dzięki nowym aktualizacjom Twoja witryna będzie się wspinać na rankingach wyszukiwarek, a także uzyskasz widoczność dla klientów docelowych. Ostatnia wskazówka? Opracuj swój styl blogowania!

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *