Dlaczego SEO jest ważne dla nowoczesnego biznesu? Jakie działania wykonują specjaliści tacy jak Wudyka Łukasz?

lukasz-wudyka-1-1

Stworzenie strony internetowej prezentującej markę jest szansą na pozyskanie nowych klientów. Jeżeli jednak nie będziemy wiedzieć, jak wypozycjonować witrynę, aby zwiększyć jej widoczność, najpewniej nie odniesiemy sukcesu. Właśnie dlatego warto pomyśleć o SEO i wybrać profesjonalistę, który je dla nas wykona. Czym właściwie jest SEO i jak wybrać odpowiedniego specjalistę? Sprawdźmy.

Kim jest specjalista od SEO: Łukasz Wudyka?

Wudyka Łukasz zajmuje się działaniami związanymi z SEO i jest jednym z najbardziej utytułowanych specjalistów w Polsce. Warto więc bliżej przyjrzeć się jego ofercie. Łukasz Wudyka oferuje usługi z zakresu pozycjonowania lokalnego oraz zagranicznego, może nam również pomóc utworzyć funkcjonalną i nowoczesną stronę. Jeśli więc chcemy, aby nasza witryna przyciągała klientów, a także była znana również za granicami kraju: usługi tego specjalisty to dobry wybór.

Na czym polega SEO lokalne? Kto się nim fachowo zajmuje?

SEO lokalne to pozycjonowanie, które ma na celu zwiększenie widoczności strony w obszarze wyszukiwania powiązanym z usługą i określonym miastem. Na przykład fraza: „adwokat Katowice”, zawiera usługę oraz miasto: Katowice. Między innymi na stosowaniu takich fraz w swoich treściach polega pozycjonowanie lokalne. Jednak na rynku znajdziemy wielu fachowców, którzy się nim zajmują. Kogo wybrać? Kogoś, kto ma certyfikaty potwierdzające kwalifikacje, czyli np. Łukasza Wudykę, który nie tylko pozycjonuje lokalnie lub za granicą. Może wykonać dla także audyt SEO i zbudować witrynę. Jego dotychczasowi klienci doceniają go za profesjonalizm, pasję i rzadko spotykaną dostępność. Warto zaznaczyć, że Wudyka Łukasz zgromadził 17 000 obserwujących na portalu LinkedIN! Dowiedz się więcej na temat działań, jakie przeprowadza dla swoich klientów i ich stron.

SEO i pozycjonowanie

wudyka-lukasz-seo-pozycjonowanie

SEO (Search Engine Optimization) jest częścią zakresu działań, jakimi jest pozycjonowanie. Często jednak w potocznym języku pojęcia „SEO” i „pozycjonowanie” stosuje się zamiennie. Istotą SEO jest optymalizacja pod kątem fraz kluczowych, czyli słów często wyszukiwanych przez użytkowników szukających danej usługi. Dzięki tej technice treści, w których znajdują się takie słowa, pojawiają się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. Witryna, która pokaże się w TOP10 listy z wynikami zdobędzie więcej potencjalnych klientów, ponieważ większość użytkowników wyszukiwarek sprawdza tylko pierwszą stronę. Jeżeli więc firma będzie dalej, ma nikłe szanse na dotarcie do potencjalnych klientów ze swoimi produktami lub usługami. Właśnie dlatego tak ważne dla nowoczesnych biznesów jest SEO. Dzięki niemu oraz specjaliście, który je wykona, możemy sprawić, aby nasza firma, nawet jeśli jest nowa na rynku, a konkurencja jest duża, stała się rozpoznawalna i wybierana.

Analiza konkurencji i audyt strony. Na czym polegają te działania?

Analiza konkurentów polega na analizie ich witryn, używanych fraz kluczowych, a także działań prowadzonych przez nich w sieci. Dzięki temu można porównać, w czym firma znajdująca się na wyższej pozycji niż my, jest od nas „lepsza”. I oczywiście zmienić swoją tak, aby zdołała przewyższyć konkurencyjną i zdobyć nowych klientów! Bywa, że za bardzo skupiamy się na kontrolowaniu swoich działań w sieci i zapominamy o monitorowaniu konkurencji, od której można naprawę sporo się dowiedzieć np. jakie taktyki działają w przypadku danej grupy docelowej, a jakie nie. Dzięki współpracy z certyfikowanym specjalistą można uzyskać informacje na temat swojej konkurencji w wyszukiwarce i odpowiednio dopasować swoją strategię. Wudyka Łukasz jest specjalistą, który posiada doświadczenie także w analizie konkurencji i monitoringu marki. Zajmuje się też usługą audytu SEO, który koniecznie trzeba wykonać przed rozpoczęciem pozycjonowania, aby rozpoznać błędy na witrynie i ustalić, co należy poprawić, aby zwiększyć jej widoczność.

Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps

Kolejną z usług, które oferuje Wudyka Łukasz jest pozycjonowanie wizytówki w Google Maps. Profil firmy w Google (jeszcze do niedawna Google Moja Firma) to miejsce, gdzie zawarte są wszystkie podstawowe informacje na temat biznesu. To właśnie profil firmy jako pierwszy zazwyczaj widzą klienci po wyszukaniu odpowiedniej frazy w Google. Dlatego wizytówka musi być odpowiednio uzupełniona, kompletna i zoptymalizowana. Im wyżej Google będzie wyświetlał firmę, tym więcej klientów zdecyduje się odwiedzić dane przedsiębiorstwo!

To tylko część usług marketingowych, które wykonuje Wudyka Łukasz dla swoich klientów. Doświadczenie i wiedza specjalisty to czynniki, które należy w pierwszej kolejności brać pod uwagę, jeżeli chcemy cieszyć się satysfakcjonującymi efektami działań. Na rynku oferuje swoje usługi wiele osób, ale nie wszyscy mają potwierdzenie swoich umiejętności i skuteczności. Wudyka Łukasz dysponuje pokaźną liczbą certyfikatów z zakresu digital marketingu, będzie więc w stanie profesjonalnie zająć się promocją każdej firmy.

Wszystkich zainteresowanych odsyłamy na stronę https://lukaszwudyka.pl/

- Poznaj 5 kluczowych zalet wózków widłowych Linde

 

 

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *