Masz pralnię? My mamy pomysły, jak rozwinąć ten biznes!

people-2590562_960_720Żadna branża nie jest odporna na zmieniające się trendy i oczekiwania konsumentów – nawet komercyjne pralnie. Od tak zwanych pralni samoobsługowych po operacje czyszczenia na sucho rozszerzające się na jednolite pranie i inne usługi, dzisiejsze trendy dla pralni można podsumować jednym słowem: więcej.

Wspaniałą rzeczą związaną z tym trendem jest to, że może to powinno być dostosowane do Twojej firmy i klientów. Nie ulepszasz, oferując takie same doświadczenia lub usługi jak inne pralnie komercyjne. Musisz znaleźć sposób na wyróżnienie się z tłumu i dostarczenie czegoś, czego naprawdę chcą Twoi obecni i potencjalni klienci … nawet jeśli jeszcze tego nie rozumieją.

Co konsumenci lubią w pralniach?

Odkryto. że generalnie ludzie, którzy wydają pieniądze na usługi, które oszczędzają im czas – jak dostarczanie posiłków lub usługi pralnicze – są na ogół szczęśliwsi niż ci, którzy nie robią tego.

Ponad 25% uczestników badania związanego z tym tematem stwierdziło, że co miesiąc wydaje pieniądze na usługi oszczędzające czas. Koszt dla tych konsumentów jest warty zaoszczędzonego czasu.

Podobna zasada powoduje, że wielu większych komercyjnych klientów pralni, takich jak szpitale lub hotele, zleca na zewnątrz swoje usługi pralnicze. Na najbardziej podstawowym poziomie chodzi o niedogodności związane z wykonywaniem własnej pralni lub prowadzeniem własnej pralni, a także z korzyścią, jaką daje ci zaufanie do kogoś innego kto posiada profesjonalny sprzęt taki jak parownica do ubrań.

Jak poprawić swoje usługi?

Mając to na uwadze, komercyjne firmy pralnicze mogą poprawić jakość usług, czyniąc pranie tak wygodne, ​​jak to możliwe dla swoich klientów. Zaoferuj im więcej.

Dla firm oferujących pranie samoobsługowe wraz z praniem, składaniem, praniem chemicznym lub innymi opcjami zastanów się, co jeszcze mogą zrobić Twoi klienci, czekając na pranie. Oferuj bezpłatne WiFi i stoły na laptopy, a nawet krzesła do czytania i kawiarnię.

W przypadku małych lub dużych operacji, takie rzeczy jak aplikacje mobilne do składania zamówień i planowania dostaw / odbioru, a także zwroty tego samego dnia, mogą mieć ogromny wpływ na zachowanie konkurencyjności w branży. Oferowanie ekologicznego sprzątania jest także dużym zainteresowaniem konsumentów, którzy są coraz bardziej zaniepokojeni własnym wpływem na środowisko. Jeśli nie posiadasz w swojej pralni własnej stacji parowej – tym tematem jak najbardziej również warto się zainteresować. Potraktuj ten adres https://www.rtvagd.net/stacja-parowa/ jako inspirację.

Kluczem do poprawy usług prania komercyjnego jest myślenie poza schematami. W końcu minęło dużo czasu, odkąd widzieliśmy prawdziwą zmianę w branży pralniczej, prawda? Czas więc wyprzedzać trendy, bowiem tylko w ten sposób można się wyróżnić na tle innych, albo w ogóle utrzymać w branży, w której to na pewno inni nie stoją więc w tym samym miejscu.

Zatem nie czekaj, ale już dzisiaj zacznij modernizację swoich usług. Ten artykuł to dobry początek, ale teraz czas przejść do działania. Na co jeszcze czekasz?!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *