Identyfikacja dobrej agencji interaktywnej – jak to możliwe?

PrzechwytywanieIstnieje jeden główny czynnik, który decyduje o tym, czy Twoja witryna osiąga sprzedaż, czy nie: czy Twoi użytkownicy podejmują działanie, które chcesz, aby podjęli? Oznacza to posiadanie odpowiedniego UX witryny, projektu formularza i innych elementów, aby zwiększyć liczbę potencjalnych klientów i liczbę konwersji. Usługi agencji w tym obszarze mogą obejmować:

  • analizę ścieżki konwersji,

  • wyznaczanie celów,

  • identyfikację wskaźników konwersji,

  • zbieranie danych od odwiedzających witrynę.

Niektóre agencje są bardziej wyspecjalizowane niż inne, ale ogólnie oferują pewne odmiany usług wymienionych powyżej. Zanim jednak wybierzesz odpowiednią agencję marketingu cyfrowego z odpowiednimi usługami dla Twojej firmy, musisz zadać sobie i potencjalnym agencjom kilka pytań.

Jakie są wymagania marketingowe Twojej firmy?

Pierwszym krokiem jest ustalenie wymagań marketingowych własnej firmy, zanim zaczniesz szukać agencji. Potrzebujesz projektu strony internetowej? Marketing e-mailowy? SEO? Analityka? Jeśli masz już własny zespół marketingowy, zadaj sobie pytanie, do jakich strategii marketingowych ma umiejętności Twój zespół? Jakie są taktyki marketingowe, które wiesz, że „powinieneś” zastosować, ale do których jeszcze nie doszedłeś? To są rodzaje pytań, które rzucą trochę światła na to, co możesz zlecić agencji, aby uzyskać bardziej efektywne wyniki.

Jak prowadzą własną firmę?

Jedną z najlepszych oznak agencji, która wskaże, co może zrobić dla Twojej firmy, są wyniki, które sama wygenerowała. Jeśli myślisz o zatrudnieniu agencji do zarządzania blogiem, w jaki sposób dana agencja interaktywna prowadzi własny blog? Jeśli myślisz o zatrudnieniu ich do promocji w mediach społecznościowych, jak radzą sobie z własnymi kontami w mediach społecznościowych? Jeśli chcesz zatrudnić ich do SEO, jak zajmują pozycje w wyszukiwanych terminach w swojej branży? Możesz samodzielnie zweryfikować te dane, a także zapytać agencję. Jeśli nie „praktykują tego, co głoszą” we własnym biznesie, może to oznaczać, że tak naprawdę nie wierzą lub nie są zdolni do świadczenia usług, które oferują.

Większość firm śledzi wskaźniki, liczby, które mogą wydawać się ważne, ale nie mają rzeczywistego związku z generowaniem przychodów dla firmy. Na przykład liczbę „polubień” otrzymywanych pod postem można uznać za miernik tego rodzaju, ponieważ nie zawsze przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest to, aby agencja co miesiąc pobierała od Ciebie stawki premium i dostarczała tylko więcej polubień pod Twoje posty, ale bez wzrostu sprzedaży. Jak zmierzą Twój sukces? Pamiętaj, aby zapytać o to agencję, przeglądając dostępne opcje.

Mierzalna jest na przykład liczba unikalnych użytkowników. W zależności od tego, jak solidna jest reszta ścieżki marketingowej, wzrost ruchu może być bezpośrednio skorelowany ze wzrostem konwersji. Jeśli jednak nie masz pewności, kto jest Twoim rynkiem docelowym, generowanie ogromnego ruchu w Twojej witrynie i mierzenie ich interakcji z Twoją witryną może być świetnym i szybkim sposobem na ustalenie tego.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *