Ważna rola producenta w dystrybucji materiałów budowlanych

pexels-ono-kosuki-5973901Rozważając budowniczych mieszkaniowych i komercyjnych jako końcowego użytkownika produktu, Twoją rolą jako producenta jest pomóc im sprzedać więcej budynków, sprzedawać z większą zyskownością i zmniejszyć ryzyko biznesowe.

Konstruktorzy muszą wiedzieć, że mogą otrzymać od Ciebie odpowiednią ilość produktu, po uczciwej cenie, we właściwym czasie, aby dotrzymać obietnic, które złożyli swoim klientom.

Podwójne środki zapewnienia jakości

Następnie potrzebują zapewnienia jakości na dwóch frontach:

  • jakości produktu

  • jakości obsługi klienta.

Ryzykują wizerunek swojej marki przy wyborze produktów, ponieważ jeśli są one wadliwe lub szybko się pogarszają, ich wizerunek ma negatywny wpływ, ponieważ dla ich klientów pieniądze przestają być opłacane przez ich konstruktora. Zainwestuj w poprawę środków zapewnienia jakości i standardów dostawy swojego produktu. Następnie upewnij się, że masz wysoki poziom wsparcia posprzedażowego dla budowniczych, w tym cyfrowe przewodniki instalacyjne i filmy instruktażowe, szkolenie dotyczące instalacji na miejscu pracy oraz pojedynczy punkt kontaktowy dla budowniczych, który może dotrzeć do wszelkich potrzeb obsługi klienta. Upewnij się, że Twoi wewnętrzni i pośredni przedstawiciele handlowi wiedzą, że mogą wskazać swoim klientom, którzy są konstruktorami, te zasoby oraz jaki internetowy sklep budowlany ich zaopatruje.

Ułatw sobie współpracę

Większość budowniczych mieszkaniowych i komercyjnych czuje się jak pasierb w kanale dystrybucji. Nawiąż funkcjonalną relację z budowniczymi, poświęcając im uwagę, której potrzebują. Wspieraj samoobsługę. Budowniczowie często mają osobowość „przejmującą”, w której oceniają sytuację, podejmują decyzję i chcą ją naprawić w ciągu 27 sekund. Kiedy nie mogą działać w ten sposób, są sfrustrowani. Nie wymagaj od budowniczych dzwonienia do zespołu obsługi klienta lub lokalnych dystrybutorów w celu uzyskania specyfikacji produktu i informacji o dostępności.

Ty, producent, wiesz, do czego przeznaczony jest produkt, podczas gdy lokalni dystrybutorzy często nie mają odpowiedzi na pytania konstruktorów. Budowniczowie chcą tych informacji bezpośrednio od Ciebie. Umieść te informacje bezpośrednio na swojej stronie internetowej lub w portalu klienta w sposób przyjazny dla urządzeń mobilnych.

Komunikacja

Zwłaszcza w odniesieniu do terminów realizacji i dostaw, budowniczowie, nadzorcy i kierownicy projektów muszą być w stanie polegać na dostarczonych im informacjach. W jaki sposób obecnie konstruktorzy mają otrzymywać od Ciebie informacje o czasie realizacji i dostawie? Szukasz numeru telefonu do obsługi klienta lub adresu e-mail i chcesz uzyskać odpowiedź? Korzystasz z automatycznych informacji znajdujących się na potwierdzeniu zamówienia i otrzymujesz automatyczne powiadomienia w ostatniej chwili, gdy informacje się zmienią? Logujesz się do portalu klienta, który zawiera wszystkie informacje o zamówieniach, aktualizacje statusu zamówienia i szybkie materiały referencyjne? Trzecia opcja jest zdecydowanie najlepszą opcją, ponieważ zaspokaja zapotrzebowanie współczesnego konsumenta na aktualne informacje przez cały czas.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *