Co powinienem umieścić na wizytówce biznesowej?

Embossed-Business-Card-MockUp-2-1024x683

Elementy biznesowej wizytówki to przede wszystkim jej styl, kolorystyka i treść. Najważniejszą częścią wizytówki są przede wszystkim jej elementy informacyjne. Jakby nie patrzeć głównym zadaniem, jakie mają wizytówki jest to przekazać wiadomość do potencjalnych klientów i obecnych klientów. Efektywne wizytówki mogą stanowić ogromną różnicę w codziennej interakcji z perspektywy, klientów lub potencjalnych klientów.

Wiele ofert biznesowych właściwie zaczyna się od wymiany wizytówek. Efektywne wizytówki wysyłają jasny sygnał potencjalnym klientom o tym, kim jesteś i co Twoja firma robi. Ale nie wszystkie wizytówki są sobie równe. Gdy witasz swoich klientów za pomocą wizytówki, chcesz zaimponować im wiadomością, która podkreśla twoją wyjątkowość i wartość twoich produktów lub usług. Jeśli nie korzystają z twoich usług lub produktów dzisiaj, chcesz zachęcić ich za pomocą wizytówki biznesowej do tego, by zrobili to w przyszłości.

Informacje personalne

Są dwa rodzaje wizytówek w kategoriach celów – wizytówki, które prezentują firmę i takie, które przedstawiają osobę. Pierwszy rodzaj wizytówki po prostu wymienia nazwę firmy, usługi, kontaktowy numer telefonu i numer faksu oraz adres e-mail i strony internetowej. Są one często umieszczane na biurku dla klientów, aby mogli z nich korzystać. Drugim rodzajem wizytówki są te które tak naprawdę nazywają się wizytówki biznesowe. Przedstawiają one zarówno charakter indywidualny jak i firmowy osoby, która się nimi posługuje.

Takie wizytówki będą zawierać imię i nazwisko osoby, stanowisko w pracy i krótki opis stanowiska pracy, jeśli oficjalne stanowisko nie jest intuicyjna dla laików. Nawet jeśli tytuł stanowiska jest trywialny to krótki opis podnosi wiedzę na ten temat i usługi która wyróżnia daną działalność od innych. Web designer może użyć sloganu – “buduje wirtualne biuro”. Ekspert marketingu internetowego może powiedzieć “Konwersja odwiedzających w celu sprzedaży”.

Informacje o firmie

Informacje o firmie są centralnym punktem dla obu typów wizytówek. Informacje o firmie zawierają nazwę firmy, krótki opis działalności, numer telefonu kontaktowy firmy, numer faksu, adres fizyczny i adres URL witryny. Coraz więcej firm ma oficjalne strony swoich firm, ale nie każda firma drukuje URL na wizytówkach. Niektórzy eksperci uważają, że w rzeczywistości celem wizytówki jest przypominanie klientom po to, by wiedzieli gdzie zadzwonić lub by chcieli odwiedzić stronę internetową po więcej informacji. Strona internetowa to miejsce, gdzie można znaleźć szczegółowe informacje na temat danej działalności.

Kiedy już zidentyfikowane zostaną elementy skutecznej wizytówki trzeba zwrócić uwagę na projekt wizytówki – ten jest ograniczony tylko przez wyobraźnię. Można zaprojektować wizytówkę samodzielnie lub za pomocą wielu szablonów – można znaleźć różne wizytówki w Internecie lub korzystając z oprogramowania. Tak czy inaczej trzeba skorzystać z profesjonalnych firm poligraficznych, jeśli chce się mieć wysokiej jakości wizytówki biznesowe.

Może zainteresują Cię także plakaty reklamowe jako idealna forma reklamy. Zobacz przykłady na stronie https://wydrukujemy.to/druk-wizytowek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *