Przeczytaj i dowiedz się czy powinieneś swoim klientom zaoferować kody rabatowe!

how-to-build-customer-loyalty

Oferty, kupony, rabaty i zniżki. Nadejdzie czas, kiedy większość sprzedawców online będzie zmagać się z decyzją, czy oferować zniżki, kiedy oferować rabaty i ile powinni dać. Zniżki dla Twojego sklepu internetowego mogą stanowić potężną broń w arsenale konwersji, jednakże wykorzystywane w niepowołany sposób mogą zrobić znaczne szkody marce lub co gorsze, stają się nieopłacalną opcją.

W tym poście omówimy niektóre z zalet i wad oferowania kodów ww ramach sklepu internetowego, spojrzymy na niektóre z najpopularniejszych sposobów korzystania z rabatów, aby przyspieszyć konwersje i, oczywiście, jak najskuteczniej je wykorzystać.

Zanurkujmy w temat! Ulepszone rabaty.

Teraz możesz tworzyć nowe rabaty dla swoich klientów i łatwo zarządzać nimi i edytować istniejące rabaty. Ulepszone rabaty pozwalają dostosować każdy aspekt do tych ofert, w tym są świetne, jeśli chodzi o stosowanie rabatów do wielu kolekcji, produktów, lokalizacji i nie tylko.

Plusy i minusy oferty oferowania kodów rabatowych w ramach sklepu internetowego

Zanim przejdziemy do kilku różnych sposobów, jak możesz efektywnie wykorzystać oferty, które pomogą zwiększyć lojalność klientów, najpierw spójrzmy na niektóre z zalet i wad korzystania z ofert sklepu internetowego w tym kontekście, poprzez kod rabatowy Airbnb bądź inny.

Plusy

• Łatwo śledzić raporty o rabatach.
• Zwiększenie liczby klientów.
• Zwiększone konwersje.
• Zwiększona lojalność klientów.

Minusy

• Zmniejszone marże i rentowność.
• Zmniejszone konwersje poza okresami sprzedaży, jeśli nauczysz użytkowników, aby poczekali na oferty.
• Tendencja do przyciągania klientów nielojalnych (nastawionych na ceny).
• Skłonność do zmniejszania średniej wielkości zamówienia.

Kto jest odpowiedni?

Jak wspomniano wcześniej, oferty sklepu internetowego mogą być skutecznym narzędziem nie tylko do zdobywania klientów, ale także lojalności klientów, jednakże przed rozpoczęciem oferowania rabatów warto rozważyć całą strategię marki.

Jeśli chcesz wyznaczyć siebie jako markę wyższej marki lub jeśli masz mniejsze marże, warto rozważyć zastosowanie się do ofert lojalnościowych klientów, w przeciwieństwie do tygodniowych sprzedaży. Z drugiej strony, jeśli masz zdrową bazę klientów, spore dyskontowanie i sprzedaż codzienna / tygodniowa może być lepsze, jeśli trafisz na swoje cele.

Ostatecznie musisz wziąć pod uwagę, czy dane oferty i rodzaj oferty są właściwą strategią dla Twojej marki. Niezależnie od tego, budowanie biznesu internetowego wymaga zazwyczaj dużej ilości eksperymentowania, aby zrozumieć, co działa najlepiej. Najlepszym podejściem jest wybranie celu dla każdej kampanii i oferty, rozpoczęcie małej kampanii, a nastpnie mierzenie wynikającej z niej rezultatów.

Jedną z najczęściej oferowanych promocji jest bezpłatna dostawa – koszty wysyłki są często cytowane jako numer jeden powód do rezygnacji z zakupów. Oferowanie bezpłatnej wysyłki to świetny sposób na złagodzenie tego i zwiększenie liczby konwersji. Użyj rabatów bezpłatnych w połączeniu z minimalnym wymogiem zakupu, aby zwiększyć średnią wartość zamówienia.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

1 komentarz do “Przeczytaj i dowiedz się czy powinieneś swoim klientom zaoferować kody rabatowe!

  1. Lidka
    6 listopada 2017 at 09:15

    Fajny artykuł :) no i pomocny – dzięki. Przy okazji rozmowy o kodach rabatowych chętnie podzielę, się z pozostałymi czytelnikami stroną gdzie można uzyskać iherb kod rabatowy. Jeżeli nie znacie tej platformy zakupowej to koniecznie radzę się z nią zapoznać :)

Odpowiedz na „LidkaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *